Logo

hva skal man velge i kalibreringsjungelen

Skriv et svar
29.09.2008 17.48.51 #1 av 3
Postet av: teebee
jeg leker med tanket på å kjøpe meg ny lcd tv snart. alt kommer vel ann på hva testene viser og hvor dyr den blir i dette landet. men når man da blåser bort 20k+ på en tv da burde man vel passe på at bilde blir perfekt også. hva burde man velge av duppeditt i denne kalibreringsjungelen?

jeg kommer til å skaffe meg en bluray spiller også engang så om det er et medie så må den kunne stille inn bra bildet på dette formatet også. noen forslag til hva man burde kjøpe?
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.09.2008 22.01.44 #2 av 3
Jeg vil si DVE på Blu-Ray da det er mange avanserte muligheter og gir best bilde hvis du er villig til å bruke litt tid på det. Monster sin calibration DVD er også god, ment for å være enkel og stille inn basis innstillingene, men gir ikke optimalt resutalt slik som DVE gir.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.09.2008 08.01.00 #3 av 3
Postet av: teebee
hva med hardware kalibrering som spyder?
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar