Travis
Aktiv
E-post
Regissøren er flere andre veldig gode filmer på samvittigheten, selv om mange nok også vil oppfatte dem som litt spesielle. I denne filmen er hovedpersonen en gutt, og her fins det små og noen veldig veldig store mennesker.
Travis
Aktiv
E-post
dårlig respons her da....nytt hint snevit er ikke med men derimot mange.....
Fabio
Aktiv
E-post
Aha, jeg tror jeg er på sporet her.
Timebandits
117 Blå-stråle filmer
Mer IMAX takk
Travis
Aktiv
E-post
"Fabio" skrev:Aha, jeg tror jeg er på sporet her.
Timebandits
right on track! Så denne igjen nylig, en film som har stått seg godt så anbefales til dem som liker fantasy med en dæsj monty pythonsk humor (burde være en del det...)
Fabio
Aktiv
E-post
Si hans navn 3 ganger og... bli utsatt for falsk reklame.
117 Blå-stråle filmer
Mer IMAX takk
Travis
Aktiv
E-post
det første som slår meg er: Beetle Juice
Fabio
Aktiv
E-post
"Travis" skrev:det første som slår meg er: Beetle Juice
Correctomundo
117 Blå-stråle filmer
Mer IMAX takk
Travis
Aktiv
E-post
Dette er en grisete film på mange måter. Debut filmen til en som siden har blitt et velkjent navn på flere språk, sist sett i filmen til hans som en gang var gift med Mia (de var vel forresten aldri gift men var i alle fall samboere en 15-20 år
).
HBB
Aktiv
E-post
The War Zone?
Long shot, men eneste grisete debutfilm jeg finner av nylige skuespillere i Woody Allen-filmer.
Travis
Aktiv
E-post
"HBB" skrev:The War Zone?
Long shot, men eneste grisete debutfilm jeg finner av nylige skuespillere i Woody Allen-filmer.
feil. (men forslaget ditt var for meg en helt ukjent film, ante ikke at Tim Roth hadde regissert noe som helst, er det noe å sjekke ut?)
Gristeterompete i dobbel forstand. Og ja hun som hadde sin spillefilmdebut i filmen vi skal fram til var med i en Woody allen film fra 2008.
Fabio
Aktiv
E-post
Vi prøver en liten google variant.
"Jamón, jamón" med Penelope Cruz?
117 Blå-stråle filmer
Mer IMAX takk
Travis
Aktiv
E-post
"Fabio" skrev:Vi prøver en liten google variant.
"Jamón, jamón" med Penelope Cruz?
google er nå google da, hva skulle vi gjort uten. Skinke skinke er selvfølgelig helt korrekt.
Fabio
Aktiv
E-post
Greit da prøver vi denna.
En er urolig for at livet snart er forbi. Den andre er mer urolig for at det skal fortsette. De fleste blir urolige i nærheten av disse to, spesielt sistemann. I rollen som skurk, finner du mannen som de aller fleste er urolige for å være rundt i Hollywood.
117 Blå-stråle filmer
Mer IMAX takk
HBB
Aktiv
E-post
Høres nesten ut som Dødelig Våpen. Forresten så aner jeg ikke -en stund siden jeg så den B-filmen
Fabio
Aktiv
E-post
"HBB" skrev:Høres nesten ut som Dødelig Våpen. Forresten så aner jeg ikke -en stund siden jeg så den B-filmen
Du burde bli straffet for å si sånt om tidenes andre beste Julefilm (Rett etter Die Hard selvfølgelig).
Dødelig våpen er korrekt. Strålende film, men Gary Busey er langt mer skremmende i virkeligheten.
117 Blå-stråle filmer
Mer IMAX takk