teebee
Aktiv
E-post
på en øde øy, den siste som overlever går fri.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Travis
Aktiv
E-post
kan også være The Condemned
edit (for sein grrr)
teebee
Aktiv
E-post
det var Battle Royale ja.
HBB din tur.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
HBB
Aktiv
E-post
Vel - Dette er kanskje ikke verdens vanskeligste oppgave.
"Den onde" i denne filmen blir "lei seg" over en død kanin.
Rolletolkningen av den personenen er helt genial. Synd at resten av filmen ikke holder samme standard.
Regissøren av filmen har holdt på lenge, men har kun vunnet oscar en gang
Travis
Aktiv
E-post
Tok den på Scorsese, men måtte lete litt før jeg skjønte død kanin hintet
en stund siden jeg så den.
OK ny oppgave. Lang historisk og prisbelønnet amerikansk film med en norsk skuespiller som spedalsk. Denne norske skuespilleren har spilt i andre filmer med en rekke kjente folk som f.eks. california guvernøren; ; og han som ikke er det men spiller kortvokst i en triologi; og han som egentlig het Merkwürdichliebe; SAMT at han har også vært med i en av filmene i en annen veldig kjent triologi som nylig ble en kvadrologi. Tittelrollehaveren i filmen vi skal fram til er død. Bonus/kred for navnet på den norske skuespilleren
HBB
Aktiv
E-post
Sannsynligvis er jeg helt på jordet, men jeg tar en skikkelig råsjans med:
Ben Hur
Travis
Aktiv
E-post
Ben Hur er ganske så korrekt
og Tutte Lemkow var skuespilleren som også har hatt mindre roller i Raiders of the Lost Ark, Red Sonja, A Shot in The Dark og mange fler.
HBB
Aktiv
E-post
Av og til lønner det seg å gamble.
Jeg fortsetter litt i det enkle hjørnet
Denne filmen overrasket meg med å være vesentlig bedre enn det jeg hadde forventet.
Den handler om en kidnapping som ikke helt utvikler seg planlagt. Alle kidnapperne blir til slutt fengslet, selv om den ene var på frifot ganske lenge.
Travis
Aktiv
E-post
enkel og enkel. kommer ikke på noen jeg ....
HBB
Aktiv
E-post
Vel... får kanskje gjøre den enklere da:
Filmen er av nyere dato. En av skuespillerne (med initialene JT) er mest kjent for noe annet enn å være skuespiller. Den er basert på en sann historie.