teebee
Aktiv
E-post
"MindWaste" skrev:madagascar/villdyr/the wild er vel samme film er det ikke?
madagascar og villdyr\the wild er ikke samme film. men var madagascar som var riktig. i villdyr leker de seg i new yorks gater.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
Syns å huske en film hvor det var en kar som lagde spesialeffekter for filmer fikk et oppdrag hvor han ble lurt opp i stry. Syns å huske den het FX. Kan det være den?
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Johnny Denon
Aktiv
E-post
"Torja" skrev:Syns å huske en film hvor det var en kar som lagde spesialeffekter for filmer fikk et oppdrag hvor han ble lurt opp i stry. Syns å huske den het FX. Kan det være den?
Riktig! F/X eller F/X - Murder by Illusion. På norsk: F/X - Mannen som døde to ganger
- Assumption is the mother of all FUCK UPS!
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
He, he, gammel god film. Men her er et nytt spørsmål dere burde ta på strak arm;
TV-serie, fins på HD-DVD og det foregår ikke på jorden.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Johnny Denon
Aktiv
E-post
Hakke peiling..."Battlestar Galactica" ?
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
"Johnny Denon" skrev:Hakke peiling..."Battlestar Galactica" ?
Jammen det var jo helt riktig.
Første HDDVD film serie jeg annskaffet til under 200,- he, he.. Billigsalg etter HDDVD døds mars.. Den første HD DVD'en er preget av en mildt sakt bildekvalitet som tar deg brutalt til VHS tiden. Elendig.
Noen kvalitetstegn er det dog, da en del detaljer framstår syylskarpt. Men ellers en gedigen skuffelse. Ettervært tar kvaliteten seg opp noe. Noen av episodene er veldig bra. Så ettervært er det veldig bra. Lyden er i Dolby TrueHD. Meeget bra med andre ord. Ikke altid like godt utnyttet i forhold til kring lyd og dette er dog en tv serie. Men alikavel er lyden det største +. Masse ekstra matriale for den som liker slikt. Din tur Johnny Denon.
Johnny Denon
Aktiv
E-post
Ha! Makan. Har ikke sett ett sekund på den serien, men det var den eneste jeg hadde hørt om. Ja, ja sånn kan det gå:-)
Ny film: (Denne kan være en nøtt) Handlingen er det vanskelig å si noe om. Tror ikke noen kan det! Men skaperen av filmen er notorisk kjent for å begi seg inn på det "uvanlige". Filmens tittel kommer fra en drøm hovedpersonen har...
petre2006
Meget Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
For å si det enkelt, når du beskriver regisøren for å gå på det unormale, så er det fint få som gjør det bedre enn David Lynch
Har sett klipp, og skal snart se hans siste verk, som har blitt omtalt som 'fullstendig bisarr', man kan ikke om man vil engang skjønne noen ting som helst. Den heter 'Inland Empire' , er det den du er på utkikk etter?
Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
SuperB
Aktiv
E-post
Hm... Prøver med The eternal sunshine of the spotless mind, selv om jeg egentlig ikke tror det er den
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
Inside of Malcoms head eller noe liknende.. har hørt om filmen så bare prøver meg..
Johnny Denon
Aktiv
E-post
Ingen riktige så langt:-)
Nytt hint: Filmen er en gjenganger på filmklubber. Spør meg ikke hvorfor. Jeg bestilte filmen fra England da jeg ikke fikk tak i den i Norge. Har kun sett den én gang og det holder...
Berit
Webdesigner
E-post
Being John Malkovich?
Hjemmekino.no - På nett siden 1998
Johnny Denon
Aktiv
E-post
"Berit" skrev:Being John Malkovich?
Nope.
Jo mer jeg leser om denne filmen, jo sykere, SYKERE blir mine erindringer om den!
Kjell
Aktiv
E-post
Butterfly Effect.
Eller
The Shining