Logo

Hjemmekinoforsterker og DVD-opptaker i ett

Skriv et svar
01.11.2005 17.50.58 #1 av 5
Postet av: Kjetil101
Er det mulig å få en god surroundforsterker kombinert med en DVD-opptaker, eller må jeg kjøpe dette i to deler. Er ny i faget, og synes dette er utrolig morsomt. Bygger min første hjemmekino for øyeblikket.

Hilsen Kjetil
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.11.2005 17.56.55 #2 av 5
Postet av: arntos
Kjøp seperat du, sjeldent at slike løsninger er helt optimale. Ikke sikker på om det finnes annet enn komplette anlegg med høytalere.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.11.2005 18.20.14 #3 av 5
Postet av: Kjetil101
Takk for raskt svar :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.11.2005 18.21.46 #4 av 5
Postet av: Typhoon7
Velkommen til forumet! :)

Personlig ville jeg valgt separate komponenter, da dette gjør det lettere å oppgradere i fremtiden.

Hvis du akkurat har begynt med hjemmekino og synes det er gøy, vil jeg anta at den velkjente "oppgraderingssyken" lett kan melde seg i fremtiden. :)
Selv har jeg byttet det meste i løpet av det siste året og flere oppgraderinger står fortsatt på lista.

Jeg sier ikke at du ikke kan få helt ok komponenter med alt i samme kabinett, men det legger lett begrensninger.

Lyd og bilde er tross alt subjektivt, og det viktigste er et en selv er fornøyd.

Uansett hva du velger, ønsker jeg deg lykke til med byggingen av hjemmekino.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.11.2005 19.11.34 #5 av 5
Postet av: Kjetil101
Takker for gode råd. Jeg trenger de sårt :D
Jeg bruker nå et Eltax surroundanlegg. Har byttet ut høyttalerne og TV (en Viewpia 32" flat LCD), og lurer på å bytte forsterker og DVD med
opptaker.

Så, som du sa, oppgraderingssyken er allerede i full gang. Men det er kjempegøy. Nå har kona fått den nye sofaen hun ville ha, som igjen gir meg litt spillerom i "kinoen min".
Vil samtidig takke for et flott forum. Har lært masse av å lese her til de små timer. Fra oppsett av utstyr til tester av komponenter. Meget lærerikt.
Takk takk :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar