Logo

Hjemmekinoanlegg med integrert HDMI 4x2 Switch Matrix??

Skriv et svar
22.01.2011 04.37.42 #1 av 3
Postet av: chris1234
Hei,

Jeg har stuen og soverommet vegg i vegg og har lyst paa et hjemmekinoanlegg. Det jeg er ute etter er å ha anlegget med TV i stuen og surround der, en egen TV på soverommet, koble til flere HDMI-enheter og kunne velge hvilken jeg skal se på på rommet og stuen. Finnes det en integrert løsning der jeg kan f.eks. se på GET på rommet og spille PS3 i stuen samtidig, uten å måtte koble om, eller kjøpe en separat HDMI Switch Matrix?

Har sett på Bose, men de har bare en HDMI-utgang på alle siden modeller. Ellers fant jeg en Yamaha RX-V1067BL, men den kan vel bare speile kilden på to TV'er samtidig eller?

Setter pris på alle svar!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.01.2011 09.02.52 #2 av 3
Postet av: teebee
eneste jeg har sett er recievere med flere soner der du kan se og høre på flere kilder. men ikke sett noen med hdmi utgang på den andre sonen. har aldri testet dette så vet ikke hvordan det vil virke. har du tenkt på hvordan du skal styre de ulike enhetene fra begge rommene?
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.01.2011 09.54.30 #3 av 3
Postet av: chris1234
det er en liten leilighet og soverommet ligger innenfor rekkeviddet til vanlige fjernkontroller. Mulig jeg kjøper en ekstra fjernkontroll hvis jeg blir ekstra lat...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar