Logo

Hjemmekino til noen tusen

Skriv et svar
19.01.2006 22.37.03 #1 av 4
Postet av: G0ffe
trenger litt tips her, vil ha et [u]bra[/u] hjemmekino anlegg, er villig til og legge en del kr i dette minst 20k

trenger litt tips her....

trenger alt, høytalere, forsterkere, dvd...

(bilde har jeg:p)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.01.2006 23.33.32 #2 av 4
Postet av: kid
For et [u]bra[/u] hjemmekino anlegg må du nok godt over 20 ja. Men får mye bra i denne prisklassen. Kan likesågodt nevne det før noen andre gjør det. SVS sin 5.1 pakke som du får kjøpt på lsound.no opp mot en Denon 3806 er helt knall. Vis ikke er Dali Concept serie fra Hifiklubben.no en billig og god løsning med fint basstrykk, kjøper du en større serie her - kan du legge pengene i høytalere og heller spare til en skikkelig god sub senere. Av recievere anbefaler jeg iallefall Denon 3806 / Onkyo, som er mine favoritter. Lykke til!

(Si ifra vis du ønsker mer spesifiserte pakker, så kan jeg sikkert sette sammen noe av mine favoritter i denne prisklassen i natt)
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.01.2006 00.08.09 #3 av 4
Postet av: Marius305
Kjøp SVS 5.1 pakken du, det hadde jeg gjort.. og Denon... Receiver.. eller Pioneer
The Movie Man!

Min DVD Collection: http://www.intervocative.com/dvdcollect ... oviemarius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.01.2006 06.26.28 #4 av 4
Postet av: Audiophile-Arve
Det er litt i underkant til å få god lyd, dette her. Hadde du auka 7 - 8 tusenlappar, hadde det vore i det skiktet eg prøver å oppdatere meg....men sjekk kva du kan få til med Denon elektronikk og nokre høgtalarar som matchar, og som du kan like. Projektor må du nesten ha, og ein 4805 kostar rundt 8000.

Oi, såg at du hadde orden på bildesida. Då kan eg iallfall gå god for mitt eige oppsett, eller eit litt enklare, om rommet ikkje er for stort:
Mirage Omnisat, med Nanosat som bakhøgtalarar. Eg har også omtalt eit sett Mirage Nanosat, som kostar 8000, og for 12 000 kan du få svært brukbart utstyr frå Denon, Onkyo og kanskje også Harman Kardon og Marantz)
Helsing Arve
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar