Luggage
Aktiv
E-post
Siden det ble litt igjen av feriepengene, og det gamle kompaktanlegge definitvt sliter, har jeg begynt å se meg om etter et hjemmekinoanlegg. Det er et litt vanskelig marked å orientere seg i, så kanskje noen har et tips eller to?
Budsjettet er ca 12 000, men kan strekkes litt hvis det er nødvendig. Jeg er i utgangspuktet ingen stor tilhenger av komplette pakker av typen alt-i-en-eske. Design er relativt viktig, grå plasthøytalere vil jeg helst unngå. Et litt spesielt tilleggskrav er at høyttalerne må være litt stødige, da vi har to viltre innekatter.
Anlegget må gi god lyd både til musikk og film. Ideer, både til hva jeg bør kjøpe og hvor, mottas med takk
Luggage
Runel
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
Hei, Velkommen til forumet
Hvordan har du tenkt annlegget. Gulvstående fram og mindre høytalere bak? Du skal ha komplett med Reciver,DVD og 5 høytalere inkl sub regner jeg med?
PIONEER DVLX50, BDP51, SC-LX71, MONSTER, PS50A456, VELODYNE SMS1, PRESTIGE S10, VERITAS 5.1 OPPSETT.
Luggage
Aktiv
E-post
"Runel" skrev:Hei, Velkommen til forumet
Hvordan har du tenkt annlegget. Gulvstående fram og mindre høytalere bak? Du skal ha komplett med Reciver,DVD og 5 høytalere inkl sub regner jeg med?
Takk
Gulvhøyttalere fremme og noen mindre bak ja. Jeg har en dvd-spiller som jeg egentlig kan bruke inntil videre, så den trenger jeg egentlig ikke bytte ut nå. Reciever og 5 høyttalere er det som står på ønskelisten akkurat nå.
Luggage
Runel
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
XTZ 2.2 + WMT + WMT Center fra fyndbørsen har fått mye skryt kommer på ca 9k da har du 3k til forsterker noe som er litt lite... Men en reciver fra 5k-7k som f.eks
denne og dyrere burde du få en bra pakke til 13-14k+kabler
PIONEER DVLX50, BDP51, SC-LX71, MONSTER, PS50A456, VELODYNE SMS1, PRESTIGE S10, VERITAS 5.1 OPPSETT.
antiloop
Hjemmekinosjef
E-post
kid
Hjemmekinosjef
E-post