Sitter i tenkeboksen, og vurderer følgende :
Yamaha RX-V650 eller 750 (hhv. 4595,- og 5495,-), klarer ikke helt å se den STORE forskjellen på disse to !
Jeg vil intil videre bruke min gamle Marantz DVD spiller, og bruke de resterende pengene på to gode høytalere foran, evt. inkl en senter høytaler ! (FORSLAG?!)
Bak kan jeg evt. bruke mitt gamle BOSE høytalersystem, enten som en fast løsning dersom jeg er happy med dette, eller som et midlertidig system, intil jeg har fått spart til to gode bakhøytalere. (FORSLAG?!)
Har blitt anbefalt at det er bedre å kjøre et godt stereo kino system, enn et halvdårlig surround system. (KOMMENTARER?!)
Alt kan bygges ut over tid, og jeg er en tålmodig mann
.
Valget har falt på Yamaha, da jeg føler at disse gir svært mye for pengene, og ser ut som om de er klasse-ledere i mid-end / komponent kategorien.
Dette ble litt vanskeligere enn jeg troddee, da det blir litt "ser ikke skogen for bare trær" opplegg.
Jeg er litt skeptisk til å handle brukt, da jeg liker å ha kvitteringer, og garantier i orden.
Kan kanskje gå ann å handle brukte høytalere, men er litt mer skeptisk til elektronikken.
FA
Den som venter .........................osv !