Logo

Hjemmekino ny layout

Skriv et svar
24.06.2010 14.15.25 #1 av 9
Postet av: Torja
Må si jeg liker den nye faceliften til hjemmekino.no.
Forsiden ser i alle fall lekrere ut. Flott at det har kommet noen tester fra redaksjonen på forsiden også. Det var ellers lite som skjedde her.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.06.2010 14.19.57 #2 av 9
Postet av: Torja
Logge inn på Insider gikk derimot ikke lenger. Får opp denne feilmeldingen:
The source code that generated this unhandled exception can only be shown when compiled in debug mode. To enable this, please follow one of the below steps, then request the URL:
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.06.2010 18.35.13 #3 av 9
Postet av: Rune
Etter to år hvor jeg i praksis har bodd på jobb har jeg endelig startet på min første sommerferie på 5 år :-) (jeg har vært travelt opptatt med å lage ny versjon av Altinn.no som gikk på luften i forrige uke.)

Ferien skal brukes til å oppdatere Hjemmekino.no.
Jeg har lagt ut alpha versjonen allerde siden bladreaksjonen har ventet leeenge på min lovede oppdatering slik at de har full mulighet til å legge ut artikler og tester uten å ha professor tittel i IT. Dette for å unngå at jeg skal være en hindring for aktivitet på siden :-) (aktivteten har vært mildt sagt laber fra min side de siste 2 årene)

Det som kommer er:
- Nytt design. (delvis lagt ut)
- Mulighet for at bladredaksjonen kan legge ut nyheter. (lagt ut i går)
- Mulighet for at bladredaksjonen kan legge ut tester i HTML format (lagt ut i går)
- +++ (det kommer mye mer, men før jeg vet når det kommer på plass lar jeg det ligge)

Jeg skal se på feilen du opplever på pålogging.
Jeg har ikke sett den før og fra loggen ser det ut som de fleste får til å logge på.

Kom gjerne med innspill hva jeg må fikse først.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.06.2010 19.17.45 #4 av 9
Postet av: Torja
Sitat:
"Etter to år hvor jeg i praksis har bodd på jobb har jeg endelig startet på min første sommerferie på 5 år :-) (jeg har vært travelt opptatt med å lage ny versjon av Altinn.no som gikk på luften i forrige uke.)"
Sitat slutt..
Gratis med Altinn som jeg selv har brukt i dag gitt...
Skal prøve å logge inn på nytt igjen, evt fra gammel maskinen for å se om det går bedre. Lykke til med denne stadig nye arbeidsferien... :mrgreen:
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.06.2010 19.37.33 #5 av 9
Postet av: Torja
Samme feil uansett hva jeg gør??!

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Object reference not set to an instance of an object.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.06.2010 19.52.56 #6 av 9
Postet av: Rune
Hei.

Kan du prøve nå. Jeg hadde ikke testet godt nok hvordan ting fungerte når man har store bokstaver i brukernavn.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.06.2010 20.13.31 #7 av 9
Postet av: Torja
"Rune" skrev:Hei.

Kan du prøve nå. Jeg hadde ikke testet godt nok hvordan ting fungerte når man har store bokstaver i brukernavn.


Funket som en drøm nå gitt, hyggelig å kunne være beta tester igjen :mrgreen:
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.06.2010 21.02.15 #8 av 9
Postet av: Rune
Supert. Det blir beklageligvis noe feil.

På jobb er jeg vant med å ha et stort testteam som gjør grundige tester før man tar nye ting i bruk, men her må jeg nok legge i litt ekstra tid på testing. :-)

Er det noen som har synspunkt på at oppløsningen nå blir tilpasset HD-ready skjermer og oppover? (når IPAD blir populært må jeg nok lage en lavoppløst ipad versjon)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.07.2010 17.13.59 #9 av 9
Postet av: BubbaS
Hei!

Jeg har også problemer med å logge inn på insider. Det eneste som kommer opp er:

Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------

Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".


<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="Off"/>
</system.web>
</configuration>


Notes: The current error page you are seeing can be replaced by a custom error page by modifying the "defaultRedirect" attribute of the application's <customErrors> configuration tag to point to a custom error page URL.


<!-- Web.Config Configuration File -->

<configuration>
<system.web>
<customErrors mode="RemoteOnly" defaultRedirect="mycustompage.htm"/>
</system.web>
</configuration>


Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar