Logo

Hjelp til valg av subwoofer.

Skriv et svar
30.07.2009 14.17.30 #16 av 17
Postet av: Torja
"teebee" skrev:vanskelig å si hvor høyt jeg spiller. har ikke fått klager etter jeg kløpte anlegget iallefall. men ser jo etter ny leilighet og satse på at den er mer lydtett. men blir det overkill med en sånn til billige dynavoice? hvor gammel er leligheten da? er vel kanskje bedre etasjeskillere i nyere bygg.

Leiligheten er en gammel murbygning.
SVS subb er ikke "overkill". Den er en subb du beholder ved senere oppgraderinger :wink:
Den skal bare definere de dybeste basstoner og sånn sett spiller det mindre rolle hvilke høytalere du kombinere den med. Lyden kommer bare til å bli feter og tøffere.. :mrgreen:
På film kommer det fort til å bli vanedannende. Plassert den helst i et hjørne. Prøv deg fram med plasseringen. Det beste er å ha lydtrykksmåler.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.07.2009 20.06.17 #17 av 17
Postet av: teebee
er det noen regler med størrelse på element og størrelse på rom?
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar