Logo

Hjelp til hele pakka!

Skriv et svar
18.07.2011 15.37.14 #1 av 4
Postet av: gohandomax
Til TV blir jeg å kjøpe Panasonic TX-P50VT30Y. Ellers trenger jeg hjelp til lydanlegg som ikke er for dyrt, villig til å legge MAXIMUM 10 000 i dette, da snakker vi kroner (bare så det er sagt...). Jeg trenger også hjelp til å vite om rommet passer, her er bildene
BILDENE:https://picasaweb.google.com/113980216002874382254/Kinorom


Og hvordan jeg burde rennovere det for å bygge hjemmekinonen, hvor får jeg tak i lydtette vegger og det jeg trenger for å få kinolyden? Rotet der inne trenger dere ikke nevne, det skal selvsagt ut, og skapet har jeg tenkt å fjerne også...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.07.2011 10.27.37 #2 av 4
Postet av: Runner
Du har ikke målene på rommet? Utifra bildene ser det litt lite ut, siden du har skråtak. Hvis du planlegger og ha Panasonic skjermen på veggen med skråtaket ser det ut til at det blir for kort avstand til bakveggen. Hvis du kunne ta en runde med tommestokken og måle litt slik av vi har litt mer og gå ut ifra hadde det vært flott.
Mvh Rune
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.08.2011 11.28.02 #3 av 4
Postet av: tce team
mål høyde og bredde av skråtaket , og resten av rommet så skal vi nok finne , et hifi/hjemmekino anlegg til deg tenker jeg :mrgreen:
samsung ue46b7070-yamaha rx-v 767-rotel rb-1562 effektforsterker- ps3 slim-grundig dtr mhp 8740-bærbar samsung ns150-klipsch synergy f20 surround sett-2 stk xtz w99 12.16 subwoofere-htc sensation-d-link trådløs
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.12.2012 11.38.46 #4 av 4
Postet av: beldus
Hallo. Trenger litt hjep med og velge prosjektor som passer for meg.
Har laget til kjeller stuen min slik at jeg får meg en liten kino.Veggen som jag tenkte og bruke til lerret er ca 240 høy og ca 350 bred. Veggen er satt opp i sponplater som er malt med eggehvit Lady sikematt.Vegger og tak er av huntonitt hvit farge.
Avstanden fra vegg til prosjektor innfesting er ca 4-4.5 meter.
Det er tre vinduer i rommet,har muligheter til og begrense lysinntrengelsen.
Har dere noen alternative prosjektor som kan passe til dem opplysningen som jeg her beskriver?
Endre....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar