Logo

Hjelp med DENON avr-1905

Skriv et svar
30.10.2006 19.13.14 #1 av 4
Postet av: nilzzON
Jeg satt her om dagen og spilte musikk, så plutselig skrur receiver'n seg av, jeg trudde ikke det ikke var så farlig så jeg bare slo den på igjen.. men nei, det kommer først opp det vanlige grønne lyse som skal komme når det blir slådd på med lys i display osv, men så skrur alt seg av og det kommer opp det røde lyset som er når den er på "av" modus og det står og blinker:( det er alt som skjer, jeg får den ikke på igjen. :( (jeg hadde også ledningene fra den ene høytaleren når receivern skrudde seg av.) Noen som vet hva det er som feiler den? og event prize.. :) TAKK
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.10.2006 19.49.18 #2 av 4
Postet av: Even Sundgot
"nilzzON" skrev: (jeg hadde også ledningene fra den ene høytaleren når receivern skrudde seg av.) Noen som vet hva det er som feiler den? og event prize.. :) TAKK


forstod ikkje helt den du..?
Men det du kan gjere er å sjekke alle kabler om dei er sikkeleg i og om det ikkje er nokon slags skade på dei..
Mvh
Even Sundgot

Denon avr 2106 Denon Dvd 1940 Vincent sp-331 Vincent sp-996
yamaha ns-777 Yamaha ns-c444 Yamaha Ns-333 DIY Svs sb12
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.10.2006 21.03.57 #3 av 4
Postet av: nilzzON
altså det var en kabel som var tilkoblet receivern men ikke høytaleren.. :P nå er det da ikke tilkoblet en ledning bortsett fra strøm, men enda funker den ikke: /
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.11.2006 08.16.52 #4 av 4
Postet av: runedalby
Var borti noe lignende med en Pioneer reciver. Som ikke ville starte opp etter litt belastning. Den måtte inn til service. Ta med deg reciveren din dit du kjøpte den.
Rune D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar