Agorx
Aktiv
E-post
Pioneeren
Aktiv
E-post
Gode valg begge to .
Men husk det er DU som skal bruke utstyret derfor er det viktigeste for deg at du er fornøyd med det du kjøper, og ikke alle andre forstårsegpåere.
som helt sikkert kommer med flere valg slik at forvirringen din blir total
Lytt til begge og ta et valg gå hjem i stua med produktet og kos deg med god hjemmekino lyd.
Ken
Aktiv
E-post
Har disse HDMI utgang? Isåfall vil det kanskje være lurt å velge en receiver som har mulighet for enten HDMI eller DVI. Med fremtidens DVD-spillere som HD-DVD og Blu-ray vil det være et must at en receiver har HDMI og HDCP da disse ikke vil tillate full kvalitet på analoge utganger.
Jeg har lest litt om at f.eks komponent output vil nedskaleres i spilleren, noe som er utrolig kjiiiiipt - og grunnen er at Hollywood er LIVREDDE for å kjøre ut et høyoppløselig bilde via analoge utganger som vil gi svært gode muligheter for piratkopier, men for alle som ikke har utstyr som er HDCP kompatibelt så blir jo ikke kvaliteten noe bedre enn hva vi har i dag. Kanskje heller dårligere? Da denne nedskaleringen vil gjøre bildetkvaliteten værst mulig...
Jeg tror bransjen kommer til å slite, da DVD-recordere nå begynner så smått å komme ned i pris - hvor mange normale forbrukere vil kjøpe en HD-DVD/Blu-ray i tillegg til sin nyinnkjøpte DVD-recorder? De fleste vil si at DVD er godt nok, men på bildesiden - og det er poenget mitt her, du bør gå for en receiver med HDMI slik at du kan utnytt potensialet til DVD best mulig.
mvh
Ken
| Sony KLV-V40A10E | Xbox 360 Premium | IBM ThinkCentre 3Ghz | ATI Radeon X800 512MB DVI-D HDMI | PS 2 | Logitech Z-5500 | Kommer: Denon 3806, SVS PB10, SVS SBS-01 Surround |