Logo

hejlp fort

Skriv et svar
23.06.2006 13.57.19 #1 av 10
Postet av: peritass
Hei jeg har kjøpt meg en pioneer vsx 915 idag, når jeg setter den igang har jeg bare lyd i en høytaler. Tenkte jeg skulle sjekke set up men får ikke frem menyen fra forskerker til tv. Har koblet den via s video moniter out på forsterker og inn i tv. er også utgang for videokabel fra forsterker til monitor men det hadde jeg ikke så da brukte jeg s-video.. Noen som kan hjelpe meg med dette.. HASTER

Takk takk takk
peritass proud owner of a ps2
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.06.2006 14.42.13 #2 av 10
Postet av: Kim
Hvilken høyttaler får du lyd i?
Riktig surround-mode?
Koblet alt riktig?

Tv'n står i riktig AV-kanal når du prøver å få frem menyen?
Kanskje du må sette monitor-utgang til S-video, dog pleier det vel å være standard s-video. (Etter min erfaring, men ikke fra pioneer)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.06.2006 15.06.37 #3 av 10
Postet av: peritass
Det er begge venstre høytalere som ikke funker, jeg har prøvd med den automatiske kalibreringen men for error. tv en er en Lg men den er innstilt på s-video men får fortsatt ikke noe meny. har prøvd rask tilkobling satt alt til 5.1 men mangler fortsatt venstre foran og venstre bak
noen forslag

Alt er koblet riktig
peritass proud owner of a ps2
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.06.2006 15.19.16 #4 av 10
Postet av: peritass
Det er begge venstre høytalere som ikke funker, jeg har prøvd med den automatiske kalibreringen men for error. tv en er en Lg men den er innstilt på s-video men får fortsatt ikke noe meny. har prøvd rask tilkobling satt alt til 5.1 men mangler fortsatt venstre foran og venstre bak
noen forslag

Alt er koblet riktig
peritass proud owner of a ps2
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.06.2006 16.01.11 #5 av 10
Postet av: Kim
Dette hørtes veldig merkelig ut, men siden den automatiske kalibreringen stopper opp pga. error høres det jo ut som du har koblet feil :?

Leste litt i bruksanvisningen til receiveren din
Har du sjekket Kanalnivå\Ch Level som vist på side 29?

Tviler egentlig på at det kan være dette dog, men..

http://www.service.pioneer-eur.com/peeservice/RegistrInstrMan.nsf/(CountDownloadinInstructionManuals3)?openagent&ID=A0963C011301F80AC1257020004D9E5A&Attachment=MAN-VSX-915-SN.pdf
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.06.2006 16.30.53 #6 av 10
Postet av: peritass
Da virker alt endelig som det skal
peritass proud owner of a ps2
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.06.2006 17.19.16 #7 av 10
Postet av: Kim
Hva var galt?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.06.2006 13.52.26 #8 av 10
Postet av: yeach
"Kim" skrev:Hva var galt?


sikkert koblet feil.. :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.06.2006 23.36.55 #9 av 10
Postet av: peritass
Det var en knekk i ledningen som gikk fra skru mekanismen på høytalere og inn i pluggene under, så når jeg koblet rett i pluggene kom lyden. Får fortdatt channel error når jeg prøver automatisk kalibrering på SB normal men funker greit på Bi amp.. Noen som har forslag til hva det kan være gi gjerne beskjed
peritass proud owner of a ps2
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.06.2006 23.39.32 #10 av 10
Postet av: peritass
Det var en knekk i ledningen som gikk fra skru mekanismen på høytalere og inn i pluggene under, så når jeg koblet rett i pluggene kom lyden. Får fortdatt channel error når jeg prøver automatisk kalibrering på SB normal men funker greit på Bi amp.. Noen som har forslag til hva det kan være gi gjerne beskjed
peritass proud owner of a ps2
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar