Logo

HDMI og Paraboltuner

Skriv et svar
11.10.2004 19.02.07 #1 av 4
Postet av: Jan
Har nettopp handlet meg ny projektor Sony VPL HS 50, denne har HDMI inngang, og jeg lurer på om noen vet om paraboltuner med HDMI. Kunne vært interessant å vite hvilke produkter dette eventuelt er. Noen som har erfaring med HDMI fra paraboltuner ?
Videre er det interessant å vite hvorvidt lengden på HDMI kabelen har innvirkning på kvaliteten.

Hjelper forsåvidt også lite med HDMI hvis CanalDigital ikke nyttiggjør seg det digitale grensesnittet. Noen synspunkter her ?

Mvh

Jan
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.10.2004 19.14.29 #2 av 4
Postet av: Bjarte
Har du fått denne projektoren allerde? Da må du være en av de første.

Vet ikke om noen paraboltunere med HDMI, trodde det fantes noen med DVI på tveco.no, men der tok jeg feil.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.01.2005 23.52.06 #3 av 4
Postet av: akke
Canal Digital har så mye artifakter at jeg ikke kjører scart RGB på en 32" widescreen engang, må ty til compositt skal det bli nogenlunde borte... Synd men sant, skulle håpe de økte båndbredden. Fikk nytt kort i posten idag forresten, noen som vet om det er noen tekniske fordeler med det? (Har ikke byttet enda)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.01.2005 22.32.06 #4 av 4
Postet av: arntos
Får vel ikke utnyttet evt HDMI\DVI utgang før det blir HDTV, tror ikke det vil bli den store forskjellen på vanlige TV signaler med DVI el scart med RGB.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar