Logo

Guide til "fremtidens DVD-spillere"

Skriv et svar
25.02.2005 08.19.17 #1 av 4
Postet av: Knut
Denne artikkelen handler om DVD-spillere med DVI og HDMI -ut/innganger i alle prisklasser, sikkert interessant lesing for mange

http://www.dinside.no/php/art.php?id=117596
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.02.2005 09.55.45 #2 av 4
Postet av: Typhoon7
Etter en rask titt på denne artikkelen er det 2 ting som overrasker meg.

Positivt: De har fått med Momitsu. :)
Negativt: Hvor er Denon DVD-3910? :shock:

Tror jeg må lese hele artikkelen etterhvert på grunnlag av oversikten av spillere. Håper ikke resten av artikkelen er like varierende.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.02.2005 10.39.26 #3 av 4
Postet av: Knut
"Typhoon7" skrev:Etter en rask titt på denne artikkelen er det 2 ting som overrasker meg.

Positivt: De har fått med Momitsu. :)
Negativt: Hvor er Denon DVD-3910? :shock:

Tror jeg må lese hele artikkelen etterhvert på grunnlag av oversikten av spillere. Håper ikke resten av artikkelen er like varierende.


Jeg har ikke en gang lest artikkelen ... men Dinside.no får litt pepper her på formuet for "amatørmessige" reportasjer/artikler. De skriver om alt mulig rart, virker ikke som de har dedikerte journalister.
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.02.2005 10.51.23 #4 av 4
Postet av: Typhoon7
For all del artikkelen kan være bra den, men jeg ble overrasket da jeg ikke fant Denon DVD-3910. Særlig når både 1910 og 2910 er der.

Så lenge resten av artikkelen er bra, er den nok en god pekepinn for de som er skal inn i hjemmekinoens verden.

De skal ha for at de faktisk lager slike artikler, så lenge de ikke har graverende feil.

Å utelate en spiller kan bero på en liten feil og er heller ikke direkte misvisende mtp informasjonen omkring DVI og HDMI. Skal ikke henge de ut for akkurat det. :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar