Logo

Fiberkabel - skifte ut Panasonic TH42PA50?

Skriv et svar
13.01.2007 20.38.22 #1 av 3
Postet av: leoherk
Jeg har en Panasonic TH42PA50. For en uke siden fikk jeg fiberkabel fra Lyse. Synes i grunnen bildene på tv'en er forholdsvis bra.. men en tanke har slått meg. Vil det bli bedre bildekvalitet hvis jeg skifter ut panasonicen med en lcd/plasma som har bedre oppløsning (HD ready)? Vil dette være en fornuftig investering ? Jeg er i grunnen fornøyd - men det er jo alltid rom for forbedringer... Takker for alle innspill!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.01.2007 22.15.24 #2 av 3
Postet av: AndreWerdenskrieg
Det vil ikke gjøre ting bedre. Dette er lavoppløste signaler du får og det vil bli mere grøtete ved høyere oppløsning. For at en høyoppløst skjerm skal yte best mulig, bør den fores med HD-signaler. Lavoppløste signaler på en høyoppløst skjerm vil i de fleste tilfeller gjøre bildet mere grøtete.

Jeg vil påstå at du har en av de bedre TV'ene du kan få til analogt/digitalt lavoppløst TV-signal.
Krell | Marantz | XTZ | Swans | Mirage | Pioneer | ViaBlue
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.01.2007 13.13.20 #3 av 3
Postet av: arntos
Du vil tvilsomt få bedre bilde med høyere oppløsning. Har selv PWD8 fra panasonic og kommer ikke til å bytte for HD er her for fult. PWD8 er samme TVèn uten tuner og høytalere. Vel og merke har den vesentlig bedre med innstillingsmuligheter på bildet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar