Logo

Er det min nye plasma eller min gamle dvd som er problemet?

Skriv et svar
28.03.2006 19.59.54 #1 av 3
Postet av: fei
Jeg har en LG50PX4R plasma skjerm som er en uke gammel. Jeg opplever at noen bilder som er spesielt detaljerte samt undertekster har en liten fokus forsinkelse. Skriften forandrer seg fra å være detaljert til meget detajert. Jeg har hatt en Thomson prosjektor fra før hvor jeg ikke hadde dette problemet. Er dette noe som er vanlig med plasma skjermer?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.03.2006 20.39.26 #2 av 3
Postet av: fei
Har testet litt mere nå. Denne forsinkelsen er ikke pga dvd spilleren. Den er lik på x-box360 samt vanlig tv sending. hmmm Får ringe LG imorgen eller heve kjøpet om noe er galt.

Ok. har testet xbox360 via komponent og da ble bildet klart og ingen fokus problemer. Kan alle dvd spillere kobles til tv'en via komponent dvs scart i ene enden og komponent i andre? evt hva er best av scart og s-video, ser dvd spilleren har s-video utgang.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.03.2006 08.17.39 #3 av 3
Postet av: boly
Jeg ville invitert i en dvdspiller med dvi/ hdmi utgang, og kjørt X-boxen med komponent.

Når det gjelder kabler kan du lese litt her: http://www.hjemmekino.no/guide/bildekablerguide.asp

Du får rimelige, men gode dvd spillere med dvi/ hdmi til en meget hyggelig pris. Anbefaler at du invisterer i en, da bilde blir meget bra.
Tv'n er jo en god sak, så den fortjener gode signaler.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar