Logo

EPSON EMP-TW2000

Skriv et svar
07.03.2008 22.20.58 #1 av 3
Postet av: COYS
Heisan!

Er på utkikk etter ny prosjektor og lurte i den forbindelse på om det er noen som har noen erfaringer med overnevnte? Eventuelt om det er noen andre modeller som er å anbefale i samme prisklasse (med mer eller mindre samme egenskaper). Videre lurte jeg på et passende lerret - tett rom (3.5 * 4.5 kvadratmeter) uten naturlig lys.

På forhånd takk for hjelpen!

COYS
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.03.2008 23.36.21 #2 av 3
Postet av: boly
Jeg skal også ha denne. Holder på og bygge kino og venter med og bestille til jeg er nesten ferdig.
Har ingen erfaringer med denne, men slik jeg ser det har den ingen direkte konkurenter i prisklassen. Den har også skåret meget bra i alle tester. Har Epson TW600 nå og er fornøyd med billedkvaliteten, men må ha full HD. Epson er den virkelig store når det kommer til lcd pj'er. De har bra menyer med gode justeringsmuligheter og ikke minst lensskift, noe som forenkler plasseringen. TW 2000 er ifølge tester også svært riktig kallibrert rett fra esken.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.03.2008 08.32.30 #3 av 3
Postet av: Cadger
Jeg har kjøpt denne. Men kinorommet er ikke helt ferdig ennå. Så den står fremdeles i pappesken sin.

Jeg har ikke fått testet den ennå. Jeg tok den bare ut og luktet på den og pakket den pent inn igjen. Men den får gode kritikker i alle tester jeg har lest. Men jeg har lest at den ikke er så godt kalibrert rett ut av esken. Om så er tilfellet så synes jeg ikke det er så veldig farlig. Det kan man jo gjøre noe med.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar