Logo

Endring av abonement og HD kanaler

Skriv et svar
29.01.2007 09.20.15 #1 av 3
Postet av: Droigan
Hadde orginalt ett family ab hos Canal Digital.

Ringte og skiftet dette til Entertain, som da gir Canal HD

Min gamle tuner er en CDC 7000ST som begynner å bli litt gammel.

Tingen er, jeg vil ikke binde meg til 12 mnd på entertain for å få en Canal Digital HD dekoder for 2000kr.

Har orginalt CD kort fra tidligere, og er det som vil bli brukt i en eventuell ny dekoder.

Er det noen som vet hvor jeg kunne eventuelt få kjøpt en HD dekoder som og støtter orginale CD kort? Uten noen irriterende bindingstider?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.01.2007 16.07.02 #2 av 3
Postet av: Puckern
Tror nok jeg må skuffe deg og si at foreløpig finnes ingen andre dekodere på markedet som støtter CD. Hadde i sommer en Humax HDCI-2000 som også var Mpeg4. Den var ikke "godkjent" så da kunne heller ikke CD hjelpe meg. Fikk inn de vanlige CD kanalene, bortset fra CMore HD, som jo var intensjonen. Heldigvis hadde jeg kjøpt fra en seriøs leverandør (http://www.satelitt-import.no/webshop.aspx) og fikk uten noe men, returnert tuneren. Anbefaler deg å 1) Kjøp den som CD har nå og binde deg i 12 mnd. 2)Sitte på gjerdet å se om det kommer andre tunere.

Sjøl er jeg så sugen på HD sendinger nå, at jeg bryr meg ikke om bindingstid og tuner - men skulle ihvertfall ønske det gikk ann å velge tuner fritt!!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.01.2007 18.12.40 #3 av 3
Postet av: Droigan
Snakka med de i dag.

Hu sa at det kunne bli problemer med aa bruke CD kort i andre tunere (sikkert det problemet du hadde).

Hu sa og at de hadde andre digitale tunere inne i testing naa, som ville komme ut i loepet av Mars og April. Og at de mest sannsynlig ville ha noen kampanjer/etc angaanede de. Men hu nekta aa svare meg paa det enkle spoersmaalet

"Kan jeg kjoepe en HD/digital tuner hos dere uten aa binde meg".

Irriterende egenglig ettersom jeg naa har Entertainment pakken, og vil da ogsaa gjerne ha mulighetene aa se paa HD kanalene.

Bodde i USA i 6 aar. Glad for aa vaere tilbake i Norge, men faen. Av og til saa er det ting som jeg bare maa riste paa hodet av her.

USA 400kr i mnd = 250 kanaler med en dual tuner med 150 timers opptak med flust av HD kanaler.
Her 411 = 50 kanaler med en tuner som ikke klarer aa spille av den ene HD kanalen som er mulig aa ha.
BAH
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar