Logo

Egner Pioneer DVR-520H-S seg som en ren DVD spiller?

Skriv et svar
08.01.2005 20.01.39 #1 av 5
Postet av: - MaRe -
Egner Pioneer DVR-520H-S seg som en ren DVD spiller da? Blir det bra bilde? For da bytter jeg ut alt til sølv finish og selger min Yamaha DVD spiller. :D Jeg bruker for øyeblikket denne som gir ett meget bra bilde. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122715&cks=PRL
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.01.2005 23.13.14 #2 av 5
Postet av: - MaRe -
Ingen son har noe innspill? :cry:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.01.2005 23.31.41 #3 av 5
Postet av: Typhoon7
Hvis du allikevel skal ha denne opptakeren får du jo testet ut dette selv.

Blir du fornøyd, kan du jo selge Yamahaen.

Min DVD-opptaker duger bra til avspilling av filmer.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.01.2005 23.32.43 #4 av 5
Postet av: Torja
:D Hei,
Legg merke til en ting....
ingen av de vanlige DVD opp takerne (med og uten hardisk) er gode DVD spillere i forhold til den prisen du må ut med, med et lite untak av sony sin RDR-HX900 og HX1000. Hvis du ønker en DVD opptaker, så tenk hva du vil bruke den til? Opptak fra UPC blir ikke bedre enn utgangs signalet. Som ren opptaker for tv, vil sansynlig hvilken som helst opptaker hvære god nok. Hardisk er bra å ha, så slipper du å ta vare på opptaket og kan ha plass nok til mange opptak, så slette og kun ta vare på det du ønker å bevare i ettertid. Håper dette er oppklarende...
Hilsen 8)
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.01.2005 23.33.53 #5 av 5
Postet av: Torja
:D Hei,
Legg merke til en ting....
ingen av de vanlige DVD opp takerne (med og uten hardisk) er gode DVD spillere i forhold til den prisen du må ut med, med et lite untak av sony sin RDR-HX900 og HX1000. Hvis du ønker en DVD opptaker, så tenk hva du vil bruke den til? Opptak fra UPC blir ikke bedre enn utgangs signalet. Som ren opptaker for tv, vil sansynlig hvilken som helst opptaker hvære god nok. Hardisk er bra å ha, så slipper du å ta vare på opptaket og kan ha plass nok til mange opptak, så slette og kun ta vare på det du ønker å bevare i ettertid. Håper dette er oppklarende...
Hilsen 8)
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar