Logo

Dynabels Phobos

Skriv et svar
24.01.2006 20.05.04 #1 av 5
Postet av: kjosen
Hallo folkens!
Lurer på om noen har noen erfaringer med denne Phobos. Lurer på å bygge meg en selv, for å teste ut hva man kan får til den prisen (byggesett kr 2498). Det er jo en litt spesiell konstruksjon, noen synspunkter? Så den kom godt ut i lyd&bildes test for ei stund tilbake. Det er et byggesett, så man må jo lagge kassen selv men det ser jeg ikke som noe problem.
Noen som har en formening om hva man evt. kan få solgt den for, ferdig byggd? Venter spent på svar, på forhånd takk! Mvh. Jørn.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.01.2006 21.27.56 #2 av 5
Postet av: Vector
Dette er en veldig fin subwoofer. Den basser greit til prisen, og det er utrolig lærerikt å bygge en Phobos. Så dette er ikke noe dårlig alternativ. Og hvis du er ekstra flink, kan du få den til å se tøff ut også...f.eks pianolakk.....

Dette er en utrolig bra og ikke minst lærerik subwoofer, absolutt vert å bygge :)
Mvh Vector
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.01.2006 09.36.08 #3 av 5
Postet av: kjosen
Høres fint ut. Tenkte kanskje på å sprøytelakkere den, for ekstra fin finish.
I tillegg vil jeg kanskje sette den på en plate med nye spikes, på grunn av at den skal stå på teppegulv. Har også tro på at den er lærerik å bygge.
Noen flere synspunkter?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.01.2006 13.58.16 #4 av 5
Postet av: Vector
Dette høres fint ut, sprøytelakkering blir altid fint :) Lykke til!
Mvh Vector
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.01.2006 18.59.02 #5 av 5
Postet av: Stone-
Det spørs jo om man kan sprøytelakkere da... :P
| Pioneer VSX-1016 | Yamaha NS-777, NS-444 og NS-333 | Teac DV-3000 | Sony CDP-CX335 |
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar