Logo

Dynabel DY94

Skriv et svar
11.05.2004 17.01.31 #1 av 7
Postet av: JoAndrè
Hei!

Min aller første post her, og eg vil berre seie eg er glad for å ha funne denne plassen, kjem nok til å lære ein god del meir av å lese her.

Som fast "lesar" på dynabel.no, ser eg ofte på ukens tilbud. Denne veka var det ein ny serie subbar som var komt. Desse såg meget lovande ut! Vurderar sterkt å bestille 2stk dynabel dy94 og ein hypex hs500. Subbane hadde ein utruleg feit oppbygnad, og xmax'en var opptil 28mm på den største.

Skal allikevel leggje til at eg alltid har vore tenkt til å kjøpe peerless sin XLS12'er, saman med slaven deira. Denne er også utruleg feit.

Er no usikker på kva subbar som spelar best, må faktisk innrømme at dynabel sine subbar såg hakket kvassare ut :D Einaste minus er at eg har peerless på front-systemet mitt, og at derfor kanskje XLS'en passar bedre sammen med dei.

Erfaringar/tips til meg?

-Jo Andrè
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.05.2004 17.14.21 #2 av 7
Postet av: JoAndrè
Ser no at Dynabel'en ikkje går lavare enn 38hz? Det er jo uaktuelt! Peerless XLS12 går ned til 18.1hz, og då rumlar det bra :)

Er fortsatt spent på erfaringar frå dykk.

-Jo Andrè
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.05.2004 07.36.42 #3 av 7
Postet av: Jon H
Hei

Jeg har selv Peerless frontsett og to XLS 10" sub ( samt 6x9 i hattehylla) og er godt fornøyd med dette. 10" klarer seg med ca 14 l trykkammerkasser og derfor blir subkassen min "relativt" liten tross to titommere. XLS 12" klarer seg også med relativt liten kasse (Ca 20L) , jeg synes det er greit å kunne bruke bagasjerommet også til andre ting enn subkasse :-) Når det gjelder dypbass tror jeg ikke det er noe problem at Dynabel subbene ikke går like dypt, plassen i bilen er jo allikevel svært liten slik at den dypeste bassen tror jeg ikke får "utfoldet" seg allikevel. Dette kan kanskje en fagmann på akustikk utrede mere.
Jeg har ikke vært borti de nye dynaBel bassene så de kan jeg ikke si noe om, vet heller ikke hvilke kassestørrelser de krever.

Mvh
Jon H
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.05.2004 08.40.25 #4 av 7
Postet av: JoAndrè
Skal bruke subben på surround-anlegget mitt, har allereie 2*12" i bil :D Vil ha noko som går lavt, men det som er litt rart er at på pdf-arket eg lasta ned til dynaBel-subbane stod det at ein fekk eit enormt lydtrykk ved lave frekvensar...enormt lydtrykk ser ein på utforminga av subben at ein får, men lave frekvensar?

-Jo Andrè
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.05.2004 12.41.04 #5 av 7
Postet av: Jon H
Du kan jo ringe Eltek og høre hva de anbefaler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.05.2004 18.59.05 #6 av 7
Postet av: JoAndrè
"Jon H" skrev:Du kan jo ringe Eltek og høre hva de anbefaler.

Har prøvd å sende mail men dei svarer aldri :/ Kanskje eg tek meg ein telefon etterkvart.

-Jo Andrè
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.05.2004 19.11.13 #7 av 7
Postet av: Snickers-is
Hvilken sub snakker du om da?

Husk at Fs og grensefrekven ikke har noe med hverandre å gjøre da. Det er opphenget og massen som bestemmer Fs. Opphenget har imidlertid lite å si på frekvensgangen.

10" XLS er ikke et dypbasselement, mens 12" kan fungere til dypbass.
MVH
Jørn Rune Kviserud

Mine mer eller mindre bransjerelaterte engasjemenenter:
Midgard Audio
Creative HiFi
CNC Xpress
AV expo
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar