Logo

DVD-opptager til ca. 3000?

Skriv et svar
11.11.2005 08.18.12 #16 av 19
Postet av: kebz
Det selvfølgelig sant som det sies her, Pioneeren er nok hakket bedre i forhold til brukervennlighet. Man får vel hva man betaler for tenker jeg.

Jeg er ihvertfall svært fornøyd med LG i forhold til prisen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.11.2005 09.48.36 #17 av 19
Postet av: dejavu
..del, skal jeg ha DVI utgang på mn neste DVD-spiller. Gir ennå bedre resultat på projektor. Pioneeren har vel ikke det...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.11.2005 10.07.31 #18 av 19
Postet av: oyvindbn
Neste generasjon dvd-opptagere har vel alle HDMI-utgang (kompatibelt med DVI) i denne prisklassen (Pioneer 433/530)?
Spørsmålet er om man kan/har lyst til å vente...

Jeg har vært nær å kjøpe enten 433 eller 530, men har kommet til at jeg vil vente til neste generasjon kommer.

En ulempe med Pioneer er vel at EPG ikke virker i Norge på disse spillerne, men det gjelder vel alle andre merker også?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.12.2005 10.05.08 #19 av 19
Postet av: Joh3.16
Til larseko: Med siste firmware-oppdatering for KiSS DP-558 er det mulig å time-shifte opptak mens de pågår.
Det største plusset med KiSS-opptakeren er WEB-tjenestene. Særlig den web-baserte TV-guiden (EPG) som fungerer helt umerket i Norge. Du kan til og med fjernstyre opptakeren, hvis f.eks. er på ferie og bare MÅ ta opp neste episode av Beat for Beat der kusina di skal delta. 2 minutter på nærmeste internettcafe... voila!

Selvfølgelig er det ikke bare gull og grønne skoger. Måtte gi denne et par sjanser da den første jeg mottok hadde en feil på DVD-driven. Hele spilleren låste seg/kræsja. Dette er jo engentlig bare datamaskiner i forkledning. Ulempe: Datamaskiner er skjelden komplett ufeilbarlige. Fordel: De fleste feil kan faktisk rettes med oppgraderinger.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar