Logo

Digital Perfection Norge

Skriv et svar
21.03.2005 09.29.08 #31 av 46
Postet av: Schumacher
RS6 er en avdanka stasjonsvogn,spesielt nå etter at BMW kom med sitt sinnsyke inginørmesterverk M5 E60.Den har en pustmotor som yter 507 hk.BMW makter å ta ut mer slitesterk power på sine motorer uten turbo enn hva de fleste klarer med.RS6 sin og alle Audi sine store motorer ligger jo i respirator(turbo,kunstig luftehjelp)
Og enhver sportsbil med respekt for seg selv skal trekke på hjulene bak og styre med fremhjula... 8)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.03.2005 09.39.38 #32 av 46
Postet av: Tercius
Jeg vet ikke noe om hverken Audi eller BMW, men kan få kjøpt ny Toyota utenom Toyota forhandler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.03.2005 09.53.56 #33 av 46
Postet av: sax
Hehehe. Sporer litt av nå!!

Men er enig i at BMW er kulest.

Litt retro, men M3 E30 er også nydelig!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.03.2005 12.36.49 #34 av 46
Postet av: www.raaudio.no
"FallenA" skrev:Uansett ingen veldig billig butikk heller ! Enkelte tilbud er det jo, men f.eks B&W Nautilus 802 koster rundt 15000,- mer der enn hos HiFi klubben. Er det ikke noen her på forumet som bor i nærheten som kunne stikke innom firmaadressen og sjekke da ? :D


Jeg er importør av Cerwin-vega! bilstereo i Norge, noe DP driver og skryter fælt av at han selger. Det han selger er Cerwin-vega! pirat kopier laget i taiwan. Han driver et NUF selskap ser jeg, uff og uff pass dere. Han påstår også og ha solgt bøtter og spann av masse produkter. En liten sjekk i regnskapene hans skal bli morro. For ikke å snakke om importregisteret som han må registreres i, med tanke på miljøgebyr. Her blir alt det firma kjøper og selger loget med antall. En bekjent av meg sjekket dette registeret og fant ut at importen var lav. altså ikke i nærheten av bøtter og spann.

Roy
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.03.2005 12.48.08 #35 av 46
Postet av: Knut
Dette underbygger min mistanke om at dette er snusk. Hvis dette stemmer er det synd at det reklameres for DPnorge.no her på forumet...
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.03.2005 13.01.22 #36 av 46
Postet av: Rune
Jeg har foreløpig ikke fått noen indikasjoner på at noen har blitt lurt av aktuelle annonsør (betalt for varer og ikke mottatt disse med vilje).
Hvis dette skjer vil jeg ta kontakt med annonsør for å sjekke dette og eventuelt avslutte avtale. Nåværende annonseavtale varer i 3 mnd (frem til 15. mai). Etter dette vil det sannsynligvis komme en annen annonsør siden nåværende i utgangspunktet ikke ønsket lengre avtale.

Personlig tror jeg ikke de har opprettet firmaet for å lure folk for penger med vilje, men folk bør ikke betale på forskudd til firma som de er usikker på.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.03.2005 13.07.59 #37 av 46
Postet av: Knut
Det indikeres vell at de opererer med uoriginale produkter, i allefall når det gjelder B&W som de ikke har anledning til å selge ... (i følge Hi-Fi Klubben - se kopi av mail ovenfor i et annet innlegg)

Det er forøvrig riktig å la tvilen komme dpnorge.no til gode.
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.03.2005 07.40.49 #38 av 46
Postet av: Schumacher
Nå er jeg rimelig glad for at plasmaen min til 35 laper som henger på stueveggen min faktisk er en LG RZ42PY10x og ikke ett piratprodukt satt sammen av en Dagestansk eletrikerlærling.....!!! :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
27.03.2005 19.39.12 #39 av 46
Postet av: Labbetuss
ja denne butikke her virker ikke helt god. noen helt urealistiske priser og mye utdaterte produkter. ville ikke handlet her. lurer også på hvordan de får jmlab electra 926 til å koste 46000, og de større modellene er enda dyrere. det virker jo halt useriøst!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.04.2005 12.18.53 #40 av 46
Postet av: Knut
Atter en gang viser Digital Perfection at de ikke har oversikt over forbrukerkjøpslovgivningen/kjøpslovgivningen

Sitat:

Q: Hvordan er det med garanti og reklamasjon?

A: Digital Perfection Norge følger norske lover, det er 2års garanti og inntil 5års reklamasjonsrett


De blander sammen garanti og reklamasjonsrett. Forbrukerkjøpsloven gir forbrukere en ufravikelig reklamasjonsrett på inntil 5 år - 2 år hvis produktet ikke er ment å vare vesentlig lenger enn 2 år.
Garanti er noe selger eller produsent tilbyr i tillegg til preseptorisk lovgivning, og er bare gyldig så lenge det gir kjøper bedre rettigheter enn lovgivningen. En garanti må fremgå av kjøpsavtalen, det være seg reklame, muntlig utsagn fra selger o.l., eller i selve avtalen (kvitteringen f.eks)
Dette FAQ-svaret kan tyde på at Digital Perfection gir alle sine kunder en ubegrenset garanti i tillegg til lovgivningen, og det er jo meget generøst! :D :shock:
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.06.2005 11.12.55 #41 av 46
Postet av: Knut
He he, ser at dpnorge.no har tatt bort alle produktene sine, og siden ser ikke ut til å være særlig i drift ... med mindre jeg var innom akkurat under en oppdatering eller noe slikt.
Noen som har handlet derfra, eller var dette bare en bløff?
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.06.2005 12.18.27 #42 av 46
Postet av: sax
Fremdeles kun forsiden som vises. Mystisk :evil:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.11.2005 15.22.43 #43 av 46
Postet av: Rune
Ser ut som noen har oppdatert siden for dem :-)

Sjekk kundeservice, om oss, faq osv :-)

http://www.dpnorge.no/user_docView.asp? ... rodCatId=0
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.11.2005 15.35.25 #44 av 46
Postet av: Knut
"Rune" skrev:Ser ut som noen har oppdatert siden for dem :-)

Sjekk kundeservice, om oss, faq osv :-)

http://www.dpnorge.no/user_docView.asp? ... rodCatId=0


AHAHAHAHAHAHAHAHAHA, utrolig bra!!!! Hvem har gjort dette, utrolig morsomt!

Særlig denne:

Q: Hvordan er det med garanti og reklamasjon?

A: Digital Perfection Norge følger norske lover, det er 2 minutters garanti og inntil 5 minutters reklamasjonsrett etter vi har fått orderen.
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.11.2005 16.48.57 #45 av 46
Postet av: Bombadil
Ha ha. :lol:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar