Logo

Den rette for meg? ca 7000

Skriv et svar
03.06.2008 12.44.25 #1 av 2
Postet av: lobster
Filmelsker søker prosjektor for langvarig kos og hygge.

Den jeg søker:
trives i best i liten halvmørk hybel.
blir ikke grinete av å brukes av 2-3 personer (selv om en av de har elendig filmsmak).
er billig i innkjøp (helst ikke mye over 7000).
er billig i drift.
liker best å bli foret med VGA, men er også åpen for HDMI og andre inputs.
ikke opptatt av for mye forspill (kalibrering).
er av den stille typen som ikke bråker for hver minste lille ting.

Din store lidenskap er bildekvalitet. Men det som gjør deg unik er ditt brennende engasjement i regnbuesaken. Du lever og ånder for å få slutt på regnbueeffekten. (der er vi like du og jeg)

Det jeg kan tilby deg er silkeglatt strøm (galvanisk skilletrafo). okey lydopplevelse. men mest av alt ett unikt kjærlighetsforhold mellom prosjektor og filmelsker som selv Steven Spielberg vil bli sjalu av.

Edit: Det ser ut til at hun er litt for billig i innkjøp så jeg har endret prisen fra 6000 til 7000 i håp om å få flere tilbakemeldinger.
Takk :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.06.2008 14.42.09 #2 av 2
Postet av: kjelle
du får ikke mye brukendes for den prisen der desverre..men der er noen gode bruktkjøp på markedet,men skal du kjøpe ny (som mange vil) så har optoma en god modell som har kommet godt ut i test. optoma hd70 tror jeg den heter. de har også en modell som heter optoma 700 som er billigere..jeg vet ikke hvilken av disse som er best. men bare to tips ut av luften :)
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar