Bombadil
Hjemmekinosjef
E-post
teknikeren
Meget Kunnskapsrik
E-post
De concept høyttalerene er 8 ohms og krever ikke like mye strøm som blå serie skriver hi-fi klubben om produktene.
Om du velger en avr 2105 fremfor avr 1905 så er jo forskjellen bare 10W pr kanal og auto setupen som jeg setter stor pris på, i den anledning så anbefaler jeg 2105, valget for meg sto mellom 2105 og 1905.
Jeg vil på det sterkeste anbefale deg å få prøvd ut systemet med begge forsterkere og andre høyttaler i samme pris klasse slik at du kan selv høre hvordan det låter.
niko
Aktiv
E-post
Hei!
Jeg har et par concept 6 og en 2105 av denon. Anlegget er ca. én mnd gammelt og jeg er meget fornøyd. Høyttalerne spiller rent og går dypt i bassen i forhold til størrelsen på høyttalerne. Jeg ble imponert da jeg hørte de første gang på Hifi-klubben.
Vector
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Hei kult at du skal kjøpe deg hjemmekino nå
Håper du blir fornøyd med høyttalerene. Jeg har hørt de sjøl disse spiller kjempe bra, den forsterkeren spiller sikkert bra sammen med de høyttalerene.
Typhoon7
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Kombinasjonen av Dali høytalerne du nevner og AVR-2105 virker som en god kombinasjon som vill gi deg mye moro. Har hørt høytalerne en gang og det var en positiv opplevelse til en god pris.
Etter min mening et godt kjøp.