Logo

Bransjeguide - Trenger tilbakemeldinger

Skriv et svar
23.03.2008 22.26.54 #16 av 21
Postet av: Rune
"Typhoon7" skrev:Tror JFS Sound Systems i Drammen mangler.
http://www.jfssoundsystems.no


Takk for tipset og de er nå lagt inn. De førte ekstremt mange merker:
http://www.hjemmekino.no/bransjeguiden/ ... spx?id=399
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.03.2008 07.04.24 #17 av 21
Postet av: boly
Sør Trøndelag:

http://www.acoustictuning.com/
Acoustic Tuning, Nygata 10, 7014 Trondheim, NORGE, Tel. +47 98087678

Driver med akustikk og salg av hifi.

Fører følgende merker: Krell, Doge, Pythogoras, Nanzidu Audio, Acoustat Electrostatic og Sine kabler.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.03.2008 15.09.26 #18 av 21
Postet av: xuax
Er tanken å legge inn merker butikken kan bestille inn til lager eller merker butikken lagerfører?

Hvem skal oppdatere dette etterhvert som det skjer endringer?

For de forskjellige merkene, gjelder det kun lyd og bilde produkter eller vil pc relaterte varer være nok til at butikken fører det aktuelle merket?
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.03.2008 22.06.19 #19 av 21
Postet av: Rune
"xuax" skrev:Er tanken å legge inn merker butikken kan bestille inn til lager eller merker butikken lagerfører?

Hvem skal oppdatere dette etterhvert som det skjer endringer?

For de forskjellige merkene, gjelder det kun lyd og bilde produkter eller vil pc relaterte varer være nok til at butikken fører det aktuelle merket?


I utgangspunktet er det merker som butikken kan vanligvis skaffer. De fleste kan sikkert bestille uansett merker. (elkjøp kan sikker selge Krell hvis de vil)

Jeg håper at butikkene vil oppdatere når det skjer endringer.

I utgangspunktet er det lyd og bildeprodukter eller relaterte produkter. F.eks har jeg lagt til logitech som merke. Selger man kun logitech mus så er det ikke aktuellt i utgangspunktet, men her er det opp til hva dere syns er fornuftig. Basen lages for at brukerne av hjemmekino lettere skal finne frem til butikker/produkter.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.03.2008 22.55.50 #20 av 21
Postet av: Torja
Når du blir mer ferdig, så kommer dette til å bli "alle moders" søkemotor for diverse lyd & bilde proukter. Bare fortsett. Utrolig imponerende hva du legger til på disse sidene.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.03.2008 20.00.09 #21 av 21
Postet av: MindWaste
Jeg bøyer meg i støvet Rune! Har nå brukt bransjeguiden hver gang jeg leter etter noe hi fi relatert og kan ikke si annet enn at den funker flott! Latterlig enkelt å finne det man trenger. Tusen takk :mrgreen:
-Anders-

Min Kino
Parasound JC-1 / Usher BE8871 / 2 x DIY 12" SVS Sonosub / Logitech Transporter / Sony PS3 / LG 60pk950
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar