Logo

Blueray: rimelig spiller og ny reciver eller analog spiller?

Skriv et svar
15.05.2010 18.38.19 #1 av 2
Postet av: askerladd
Hei.
Jeg beklager hvis dette er tatt opp før, men jeg har ikke funnet det. (kan være jeg er litt rastløs nå)
Jeg har en Yamaha rxv 659 som jeg er godt fornøyd med. Nå er det på tide med blueray og spørsmålet mitt er da: Hva er mest løønsomt både økonomisk og spesielt lydmessig. -kjøpe en blueray spiller med analoge utganger og beholde rxv659, eller gå for en rimeligere spiller, bytte ut rxv`en og kjøre lyden igjennom hdmi kabelen.
Tar gjerne imot tips på hva jeg isåfall burde kjøpe.
Jeg har sib og cub2 fra hifi huset og vil tro at om jeg går tilbake dit og gir 659`en i innbytte, vil jeg kanksje få ca 2000,- igjen for den, hvis jeg kjøper videre utstyr derfra. Tar jeg ikke helt feil, går det mest i yamaha der, når det gjelder blueray spillere vet jeg ikke.
Jeg har også ålreite priser på elkjøp, så jeg er ikke avhengig av å handle på hifi huset, selv om det er å foretrekke.

Mvh
HobbyHue
Focal sib/cub2 yamaha rxv 659
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.05.2010 16.28.26 #2 av 2
Postet av: Torja
Personlig, (personlig preferanse) ville jeg byttet ut med en nyere receiver og latt en billig BD spiller stå for kilden, da det sansynlig ville være mest å hente for deg. En Ny receiver som kan dekode de nyeste lydformater vil gi deg mest tror jeg, eller det vet jeg som har opplevd litt av dette. selv. :roll:
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar