Logo

bilde str

Skriv et svar
28.09.2005 12.29.40 #16 av 18
Postet av: K1
jepp men jeg trudde zoomen var kun mulig på fjernkontroll og ikke på selve projektoren.
Kunne ikke se i brukermanualen at det var zoom men bare fokus. Dessuten er jeg cowboy og bruker selvfølgelig ikke bruker manual :D

Projektor er gøy uansett. for ca 6 år siden kjøpte jeg meg en gammel projektor til ca 6 tusen. ingen viste hvor lenge det var igjen av pæren men den funket. Jeg måtta ha rommet helt pitch black for å se noe i det hele tatt og selv da var bildet dårlig man det var sinnsykt gøy uansett. Nå er det selvfølgelig en helt annen opplevelse med denne nye.
skal sjekke zoomen litt jeg.
Men en ting hvorfor skal jeg flytte projektoren bak når jeg får bildet til å passe i lerretet nå?
sjekket en sånn utregning og der fant jeg ut at man kunne ha projektoren 3 meter ifra lerretet slik som jeg har det nå.
Ka sku vi gjort uten havet..? Sku vi bært båtan..??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.09.2005 14.57.52 #17 av 18
Postet av: kid
hehe, er cowboy noen ganger jeg også, men hender jeg må innrømme at jeg blir skyti noen ganger, hender jeg må krype til korset. hehe! Men hvis du har finni ut av det og løst problemet, er det jo ikke lenger et problem. Gleder meg til å se hvordan du får det når alt blir ferdig 8)
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.09.2005 15.07.57 #18 av 18
Postet av: K1
jode jeg kjenner meg igjen, har krypet mange ganger jeg også,he he.

skal få justert dette slik at jeg får brukt hele lerretet.

Jeg blir ikke ferdig før hjemmekino rommet blir bygd da blir det virkelig morsomt. Akkurat nå så er alt så halveis provisorisk foreløpig. Jeg får ikke lov å henge opp høytalerne bak engang. Kjerringa mener det blir for mye hull i ny panelet, he he.
Må si meg fornøyd med å få lov till å sette opp projektoren og lerretet i stua :lol:
Ka sku vi gjort uten havet..? Sku vi bært båtan..??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar