Logo

Beste budget dvd-spiller

Skriv et svar
12.12.2007 21.07.08 #16 av 18
"staffel" skrev:Litt kjedelig med spillere over 2000kr er ofte at de ikke tar brentcder. Hadde en dvd spiller fra HK som jeg betalte rundt 4000 for og utrolig skuffet men suveren lydkvalitet. Så da kjøpte man en LG spiller til 1000 lappen som tar absolutt alt


Er det en av disse du sikter til da?
Både Toshiba´en og Denon spilleren tar brente cdér, HD-VMD spilleren derimot er jeg usikke rpå da det kun står at den tar CD, men regner med at den gjør det.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2007 21.22.41 #17 av 18
Postet av: Sinni
"Tommy(Actionchicken)" skrev:Toshiba EP-10 skal være en meget god spiller. Med støtte for 1080P/24 og har nettverksutgang til eventuelle fremtidige oppdateringer.

Har ikke testet det nye formatet, det er visst bare Frankrike som satser stort der, men skal være i Sverige og USA også. Men tror ikke det er formatet å satse på. God støtte fra filmselskapene har dem ikke.

Du vil ikke angre overgangen fra DVD til en av de nye høyoppløste formatene, garantert!



Ja da er det mulig jeg går for Toshiba-spilleren, denne ser jo da veldig bra ut!


I følge release.no så forhandler VMD både med SF, Nordisk Film og Pan Vision. Scanbox er jo med helt fra starten. Prisen blir omtrent som for DVD-filmer, så om kvaliteten er nesten på høyde med BR og HD-DVD så kan jo det bli spennede...


Nei vil sikkert ikke angre, men er fullstendig uaktuelt for meg å betale 250,- for en film uansett hvor sykt bra kvalitet det er.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2007 21.26.59 #18 av 18
Men det jeg mener at utbredelsen av HD-DVD og Blu-ray er for stor til å ta over forspranget, desutten har dem en mangel av filmselskap bak seg. men, man vet jo aldri :wink:

Prisene er noe som vi har diskutert litt over her:
http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.ph ... &start=240

De fleste som kjøper HD-DVD kjøper det fra utlandet da det er billigere priser (Spesielt med dagens dollar kurs) og det er sonefritt.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar