Logo

B-B-Billig...

Skriv et svar
12.09.2005 13.24.15 #1 av 9
Postet av: Tannoy
Noen som kjenner til/har sett denne? Noen som har specs? Har sjekket en del rundt, men kan ikke finne noe...
Er jo veldig billig...hva kan man forvente?
(Ventetiden på den nye Samsungen er nesten ikke til å holde ut...)

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.e ... 0LUXDV705#
Sometimes I have morningwood in the late afternoon...
Sjekk gjerne ut min hjemmekino:
http://min.hjemmekino.no/Tannoy/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.09.2005 13.40.35 #2 av 9
Postet av: arntos
Som regel får du ikke mer enn du betaler for når du kjøper Luxor.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.09.2005 14.36.05 #3 av 9
Postet av: Knut
Madammen og jeg kjøpte en billig Luxor en gang, og den ble returnert innen 60 minutter etter den var pakket opp - det er det verste skrapet av en dvd-spiller jeg noen gang har hatt i hus!
Til og med DVD-spilleren fra merket United (billigmerke fra Clas Ohlson) var langt bedre!!
Styr unna billige Luxor-spillere er mitt råd
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.09.2005 14.53.46 #4 av 9
Postet av: arntos
"Knut" skrev:
Styr unna billige Luxor-spillere er mitt råd


Det vil si styr unna alt som heter Luxor. De har ikke annet enn billige saker.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.09.2005 15.19.01 #5 av 9
Postet av: Knut
Det aller verste med Luxoren var lyden den gav fra seg - det var helt forferdelig. Bilde var også veldig trist - testet med dyr scart. Det var en lettelse å sette på United-spilleren til 1300 kr igjen, og det sier sitt.
Det skal i den sammenheng sies at vi også testet en ganske dyr Pioneer-spiller, og den var selvsagt bedre enn alt annet - så du får faktisk hva du betaler for - det er stor forskjell på spillerne.
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.09.2005 17.26.31 #6 av 9
Postet av: Knut
Men pokker heller - denne Luxoren har jo HDMI og greier. Spesifikasjonene var jo ikke så verst ... men jeg har altså dårlig erfaring med dette merket.
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.09.2005 17.57.21 #7 av 9
Postet av: Tannoy
Kan vel ikke si at Luxor går for å være noe knallmerke, men det er jo allikevel interessant å se at spillere med HDMI allerede er under tusingen...
Selvfølgelig er jo ikke alltid billig=bra...
Ut fra det lille jeg fant er denne produsert i Kina, hadde vært interessant å vite hva slags scaler som er puttet inn i denne boksen...
Hadde vært gøy å sett hva den er god for, det bør jo ikke bety at man kjøper`n...
Sometimes I have morningwood in the late afternoon...
Sjekk gjerne ut min hjemmekino:
http://min.hjemmekino.no/Tannoy/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.09.2005 19.01.59 #8 av 9
Postet av: xuax
"Tannoy" skrev:Kan vel ikke si at Luxor går for å være noe knallmerke, men det er jo allikevel interessant å se at spillere med HDMI allerede er under tusingen...
Selvfølgelig er jo ikke alltid billig=bra...
Ut fra det lille jeg fant er denne produsert i Kina, hadde vært interessant å vite hva slags scaler som er puttet inn i denne boksen...
Hadde vært gøy å sett hva den er god for, det bør jo ikke bety at man kjøper`n...


sett den koblet opp med hdmi mot px3 og bilde var helt greit, ikke mer eller mindre. i sammenligning med sd350 til noen hundre mer hadde jeg ikke vært i tvil, men man får jo mye for pengene. Hdmi og minnekort inngang..
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.09.2005 20.35.32 #9 av 9
Postet av: hnilsen
Hei,

Min erfaring med Toshiba sin HDMI-modell til 1500kr var dårlig (les mer om det i Denon 1920-tråden).

Luxor sin spiller er helt lik Toshiba'en, de har til og med samme software. De slet med de samme problemene, akkurat samme tingene skjedde. Begge hang seg opp på visse brente DVD-plater jeg hadde.

*styr unna*.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar