Logo

Auto instilling Yamaha HJELP!!!!

Skriv et svar
12.10.2006 21.54.19 #1 av 8
Postet av: maycom
Hei!

HAr i dag kjørt Auto instilling på min Yamaha rx-v- 757.
Når testen er ferdig og eg har kvitert for ok, uten feilmeldinger... vil ikkje lyset i YPO i forsterker displayet forsvinne... noen som hvet kvifor??? og subber er ikkje med når eg kjører 2c stereo, subben er koblet til med singnal kabel fra resiver til sub, alt dette funket før eg kjørte denne testen, vist eg stiller resiveren tilbake i fabrikk instilling er YPO lyset vekke og sub funker på 2c stereo.... noen som kan hjlepe meg????
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.10.2006 22.25.18 #2 av 8
Postet av: Soundispower
du må bla deg manuelt på Speakers å sette Sub på BOTH..da vil du få fram lyd i den ved musikk også
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.10.2006 06.49.51 #3 av 8
Postet av: maycom
viste det var noe eg har trykt på.... men kan u gi mg litt hint om hvor på fjernkontrollen eg skal trykke :oops:

Er jo hundre knapper her..... :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.10.2006 10.39.28 #4 av 8
Postet av: orso
"maycom" skrev:viste det var noe eg har trykt på.... men kan u gi mg litt hint om hvor på fjernkontrollen eg skal trykke :oops:

Er jo hundre knapper her..... :)

Fulgte det ikke med bruksanvisning...........
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.10.2006 12.09.15 #5 av 8
Postet av: Soundispower
"maycom" skrev:viste det var noe eg har trykt på.... men kan u gi mg litt hint om hvor på fjernkontrollen eg skal trykke :oops:

Er jo hundre knapper her..... :)

no har jo jeg en anna modell, men regner med prinsippe er det samme:
på knappen der det står MENU(set menu)
der kommerdu inn på auto setup..men ikke gå inn der, bla nedover så kommer du til manuel setup, så går du inn der og videre inn på sound menu. Deretter Speaker set, da er du inne på menyen jeg mener iallefall... Bla deg ned til Bass out, så trykker du mot høgre til du kommer til BOTH..så trykker du vel enter for å lagre..

gud for en elendig forklaring

btw: du har ikke tyrkt på noe! den stiller seg slik selv etter auto setupen er gjort! vet ikke hvorfor
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.10.2006 16.36.39 #6 av 8
Postet av: maycom
:D Takk skal du ha.... du reddet en mann i nød uten brukerveiledning på resiveren ;)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.10.2006 17.47.44 #7 av 8
Postet av: Amadesus
Har Yamah rx-v659 selv og den fant heller ikke subben når jeg kjørte auto setup funksjonen, alle andre høyttalerne gikk greit, hvorfor skjer dette? Noe jeg kan gjøre for å få det til å virke eller?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.10.2006 23.43.40 #8 av 8
Postet av: Soundispower
"Amadesus" skrev:Har Yamah rx-v659 selv og den fant heller ikke subben når jeg kjørte auto setup funksjonen, alle andre høyttalerne gikk greit, hvorfor skjer dette? Noe jeg kan gjøre for å få det til å virke eller?

for å være ærlig så vet jeg ikke! min første receiver som jeg har no er den du har! har hatt den i ca en mnd..
men har lest omkring at du må sette høyttalerne på LARGE..så vil subben spille..er noe makk å få til
lykke til
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar