Plecto
Aktiv
E-post
Hei. Jeg har omtrent null peiling på prosjektorer bare så det er sagt
Kjøpte en Ask c95 med mangel (er en liten gul flekk) for 999,- på jobben her i forrige uke som en start på en billig hjemmekino. Med mammas laken som midlertidig lerret er jeg kjempefornøyd
Bildet er lysterkt og fint og i et mørkt rom storkoser jeg med med en god film
Det jeg lurer på er om hvordan denne prosjektoren er i forhold til nyere prosjektorer? Er den totalt utgått og bånn i bøtta i forhold til andre prosjektorer, eller er den forholdsvis bra (i alle fall til den prisen
)? Det jeg også lurer på er hvordan jeg skal koble den. Den har både kompositt, VGA, s-video, DVI og komponent, men jeg vet ikke om det er kabelen eller prosjektoren som blir flaskehalsen. Skal jeg kjøpe en lang DVI kabel, eller holder det med s-video?
arntos
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Nettside
Bruk DVI eller component du. Merkbart bedre enn composite og s-vhs.
Plecto
Aktiv
E-post
Men hvordan er denne prosjektoren egentlig?
ktm200
Aktiv
E-post
"Plecto" skrev:Hei. Jeg har omtrent null peiling på prosjektorer bare så det er sagt Kjøpte en Ask c95 med mangel (er en liten gul flekk) for 999,- på jobben her i forrige uke som en start på en billig hjemmekino. Med mammas laken som midlertidig lerret er jeg kjempefornøyd Bildet er lysterkt og fint og i et mørkt rom storkoser jeg med med en god film
Det jeg lurer på er om hvordan denne prosjektoren er i forhold til nyere prosjektorer? Er den totalt utgått og bånn i bøtta i forhold til andre prosjektorer, eller er den forholdsvis bra (i alle fall til den prisen )? Det jeg også lurer på er hvordan jeg skal koble den. Den har både kompositt, VGA, s-video, DVI og komponent, men jeg vet ikke om det er kabelen eller prosjektoren som blir flaskehalsen. Skal jeg kjøpe en lang DVI kabel, eller holder det med s-video?
hei
jeg har den asken til 32000kr den fungerer best på s-video signal
,vh
glenn