Logo

Ask c95

Skriv et svar
09.07.2006 22.01.34 #1 av 4
Postet av: Plecto
Hei. Jeg har omtrent null peiling på prosjektorer bare så det er sagt ;) Kjøpte en Ask c95 med mangel (er en liten gul flekk) for 999,- på jobben her i forrige uke som en start på en billig hjemmekino. Med mammas laken som midlertidig lerret er jeg kjempefornøyd :D Bildet er lysterkt og fint og i et mørkt rom storkoser jeg med med en god film :D

Det jeg lurer på er om hvordan denne prosjektoren er i forhold til nyere prosjektorer? Er den totalt utgått og bånn i bøtta i forhold til andre prosjektorer, eller er den forholdsvis bra (i alle fall til den prisen :P)? Det jeg også lurer på er hvordan jeg skal koble den. Den har både kompositt, VGA, s-video, DVI og komponent, men jeg vet ikke om det er kabelen eller prosjektoren som blir flaskehalsen. Skal jeg kjøpe en lang DVI kabel, eller holder det med s-video?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.07.2006 09.27.46 #2 av 4
Postet av: arntos
Bruk DVI eller component du. Merkbart bedre enn composite og s-vhs.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.07.2006 22.37.57 #3 av 4
Postet av: Plecto
Men hvordan er denne prosjektoren egentlig?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.12.2006 16.51.42 #4 av 4
Postet av: ktm200
"Plecto" skrev:Hei. Jeg har omtrent null peiling på prosjektorer bare så det er sagt ;) Kjøpte en Ask c95 med mangel (er en liten gul flekk) for 999,- på jobben her i forrige uke som en start på en billig hjemmekino. Med mammas laken som midlertidig lerret er jeg kjempefornøyd :D Bildet er lysterkt og fint og i et mørkt rom storkoser jeg med med en god film :D

Det jeg lurer på er om hvordan denne prosjektoren er i forhold til nyere prosjektorer? Er den totalt utgått og bånn i bøtta i forhold til andre prosjektorer, eller er den forholdsvis bra (i alle fall til den prisen :P)? Det jeg også lurer på er hvordan jeg skal koble den. Den har både kompositt, VGA, s-video, DVI og komponent, men jeg vet ikke om det er kabelen eller prosjektoren som blir flaskehalsen. Skal jeg kjøpe en lang DVI kabel, eller holder det med s-video?

hei
jeg har den asken til 32000kr den fungerer best på s-video signal
,vh
glenn
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar