Logo

Anders V.Rs hjemmekino

Skriv et svar
05.03.2005 13.09.23 #16 av 20
Postet av: Knut
Ser du skal selge subwooferen din på finn.no - hva skal du bytte den ut med?

Vent litt, jeg så det nå!
Så forresten at B&W ASW650 ikke fikk så bra omtale i siste Lyd og Bilde. Er ikke helt enig, men du har sikkert gjort et godt valg med Yamahaen
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.03.2005 18.33.02 #17 av 20
Postet av: aLmAnZo
Jeg ser du har fått suben din nå, hvordan er du fornøyd med den?

Regner med den henger bedre med på musikk enn den gamle iallefall, håper jeg får mulighet til å komme å høre på den.

Hørte foresten at du oppdaterte projektor softwaren, hvordan vil du beskrive forskjellen?`

Pene og gode forbedringer du har hatt siden første gang jeg så kino'en din, slik skal det være :)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.03.2005 13.16.00 #18 av 20
Postet av: Anders
Oppdatering av softwaren utgjorde veldig mye!
Subben utgjorde veldig mye" veldig merkbare forbedringer!!!
Hjemmekinoen har aldri hvert så bra som nå, ble redd når jeg kjente luftstrømmene ifra bassporten bevege på buksebeinet" Med stålkontroll, og det var bare på hakk 4 av 10:)
Du må bare plinge på, så ordner det seg med filmkveld.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
31.08.2005 20.46.57 #19 av 20
Postet av: sveinsol
Har en H/K AVR130 og er på utkikk etter nye fronthøytalere. Var innom Hifiklubben idag og de sa at B&W og H/K var dårlig match. Har ikke prøvd det ut, men de sa at lydbildet i forsterkeren ville gi for lys diskant med dårlig kvalitet. Snakket da om å bruke systemet både til hjemmekino og musikk. Mente at Dali passet mye bedre. Er derfor veldig spent på å høre din kommentar til det. Har nemmelig veldig lyst på B&W, men gidder ikke å legge ekstra penger i det (i forhold til Dali) om lyden ikke blir så bra. Har planer om å ta med meg forsterkeren etterhvert og lytte til begge deler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.09.2005 12.25.18 #20 av 20
Postet av: kid
Pent oppsett :wink: 8)
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar