Logo

Alternativer til 40D3000

Skriv et svar
24.10.2007 20.23.28 #1 av 3
Postet av: postie
hei, er på jakt etter en tv, og hadde egentlig bestemt meg for en 40" D3000, men er jo ikke lett å få tak i lenger...hadde bestilt en fra amentio også, men de får den jo ikke inn lenger. Så det jeg lurer på er om dere kan hjelpe med alternativer til denne?

Kommer vel strengt tatt til å bli brukt mest til vanlig TV gjennom Get Digital Tv, men også endel Xbox360.
Har også et hjemmekino anlegg fra sony, med oppskalering til 1080i, og vil også bruke den til å se filmer fra pc, men vil nok ikke bli brukt som pc skjerm.

Budsjettet er vel på ca 14.000...kan nok ikke tøye det noe særlig heller :(
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.10.2007 07.38.10 #2 av 3
Postet av: jon3s
jeg har sony d 3000 i hus og er storfornøyd. .. og ja skjermen er vanskelig å få tak i. pga mangel på paneler. men en sterk konkurent i samme prisklasse vill jeg ha titte på Toshiba. Eller samsung sin le40r89.
Toshiba har et panel som kalles for ips alpha panel. har den det er den gull værd. pluss de fleste kommer med full hd. Det er en skjerm på elprice. no som har full hd og ips alpha panel. + den er en test vinner stort sett overalt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.10.2007 21.46.44 #3 av 3
Postet av: doff88
"jon3s" skrev:jeg har sony d 3000 i hus og er storfornøyd. .. og ja skjermen er vanskelig å få tak i. pga mangel på paneler. men en sterk konkurent i samme prisklasse vill jeg ha titte på Toshiba. Eller samsung sin le40r89.
Toshiba har et panel som kalles for ips alpha panel. har den det er den gull værd. pluss de fleste kommer med full hd. Det er en skjerm på elprice. no som har full hd og ips alpha panel. + den er en test vinner stort sett overalt.



Er det ingen andre enn toshibaen og samsung som er tilnærmet like god som kdl 40d3000? utrolig kjipt at man ikke kan få tak i d3000 lengre :cry:
doff
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar