Logo

Acoustic Research

Skriv et svar
14.01.2004 21.21.31 #1 av 3
Postet av: Fjommp
Jeg har et fullt sett med Acoustic Research høyttalere. Det inneholder AR1 AR15 og AR2c. Men jeg har ikke fått kjøpt meg ny forsterker enda. Mangler DVD-spiller og. Lurte på om det var noen med anbefalinger om hva jeg burde kjøpe. Har sett på Harman Kardon og tror det er bra.
Om det er noen som har noe på hjertet om høyttalerne eller om hva jeg burde gjøre med forsterker og DVD-spiller så si i fra. Poenget her er at det skal være litt villt. Høyttalerne gir god bass og har ingen planer om å drepe den med en klassisk forsterker. Kan gjerne få noe informasjon når det gjeller kabler og, om det er noen med peiling der ute.
Lassis
Lassis
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.01.2004 21.22.11 #2 av 3
Postet av: løven
Hei!

Kan ikke kalle meg ekspert, men du burde tatt en tur og sjekket hva som fins... og høre om det er noe du synes låter bra....H/k skal være bra...du skrev ikke noe om hvilken prisklasse, men Hk harjo feks hk8500..den er jo rimelig "vill" men koster jo skjorta og da:) ca 22000,- Jeg har en Nad t562 og den er jeg kjempefornøyd med...ca7000,- så det blir jo litt rimiligere..5x80 watt...anbefaler den på det sterkeste.....det blir jo vanskelig å se for seg hva du hadde tenkt...hvilken prisklasse? Det er jo en skog av forsterkere fra 2500.- til 50 000.- på markedet i dag......

Løven
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.01.2004 21.23.38 #3 av 3
Postet av: Fjommp
Har sett på H/K 8500. Den ligger ute til en 18 000,- nå. Noe rundt den var det jeg var inne på.
Bare noe jeg lurte på. Hva koster et lerret med motor? Et mellom 80" og 100". Sån ca. hva må jeg opp i? Vet det er mye å ta av der ute
Lassis
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar