Logo

Valg av panasonic plasma TV

Skriv et svar
13.05.2007 08.57.51 #46 av 61
Postet av: Merc75
Hmm.. virker utrolig useriøst det MasterIT holder på med.. :-(
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.05.2007 12.18.18 #47 av 61
Postet av: monitor
Takk for det! Jeg visste ikke at jeg kan oppdatere priser! Hvordan gjør jeg det / hvor finner jeg informasjon om hvordan jeg gjør det (som du ser så har jeg bare vært registrert i noen få dager).

Forresten så hørte jeg at powerbuy ville prøve seg på Panasonic TH50PV70 (hvorfor ikke PV700!). Om forholdet mellom prisen på 42"-eren og prisen i mellomeuropa, gjøres likt for 50" så bør PV70 prises til 17.794...men det er ren matematisk!! :!:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.05.2007 13.14.42 #48 av 61
Postet av: Rune
"monitor" skrev:Takk for det! Jeg visste ikke at jeg kan oppdatere priser! Hvordan gjør jeg det / hvor finner jeg informasjon om hvordan jeg gjør det (som du ser så har jeg bare vært registrert i noen få dager).


Det står forklart på prisoversikten på produktene:

http://www.hjemmekino.no/database/tvinf ... view=price
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.05.2007 14.57.03 #49 av 61
Postet av: monitor
Til alle skribenter

Nå har jeg endret en masse priser på noen av produktene. Alle må bli flinkere å gjøre det om det er noe vits!!

Jeg skal bruke litt tid på dette i tiden som kommer om jeg får tid. Det holder ikke med priser fra 12.2005!!

Og takk til Rune: Jeg hadde funnet ut av det selv. men du tok deg tid til å forklare.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.05.2007 20.19.21 #50 av 61
Postet av: Olemann
er du kim rene!!

Bøyer meg i støvet for det, for hadde jeg måtte vente 1 mnd. på plasmaskjermen, hadde jeg kjørt ned døra til det møkkafirmaet, snust opp lageret, rivd med meg skjermen og kjørt hjem og kosa meg.


Selv har jeg en th50pv60 og jeg er grisefornøyd. Blir litt sugen på skifte den ut med den nye pv70, men da tipper det for kjerringa. Skjermen vi har nå er kun 3 mnd. gammel.

Har du fått skjermen din??
Lyd er snacks i mine ører!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.05.2007 20.35.11 #51 av 61
Postet av: Kim René
Vel, merker iallefall at tålmodigheten seriøst begynner å gå over i oppgitthet og litt aggresjon :shock: Men MasterIT er ganske smarte på en måte, for hver gang jeg ringer så har de noe nytt å si om ordren. Og så dum som jeg er, så tror jeg hver gang at de snakker sant og at skjermen er på vei hjem til meg. Jeg skal ringe i morgen, og da forventer jeg at han karen kommer til å si at det vil komme i løpet av dagen eller på tirsdag. Det er jo falske løfter, men blir jo vanskelig å si imot når jeg ikke har trackingnummer eller noe som helst.

Og når skjermen er her om to dage,r så kan jeg jo liksom ikke kansellere heller. Men får vel si at jeg heller vil kansellere ordren i morgen dersom den ikke kommer iløpet av dagen (altså imorgen, mandag) siden han garanterte at den skulle komme på fredag. Personlig så skjønner jeg ikke hvordan de klarer å lyge til kundene sine på den måten. En ting er iallefall sikkert, hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg møtt opp på døren deres for lenge siden.

Drar vekk i to uker på lørdag igjen, så bestiller nok ikke fra nettdata før jeg kommer hjem igjen ut i juni (for at jeg får skjermen fra MasterIT er vel litt for mye å håpe på :roll:) Men at jeg kunne være så dum å bestille fra MasterIT i det hele tatt er jo egentlige det mest latterligste her. Shame on me :evil:
42PV70, QLN 604mkII, 602mkII, 601mkII. Velodyne CHT-10. Pioneer LX-51.
Infocus SP4800 =/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.05.2007 23.59.12 #52 av 61
Postet av: monitor
Også for meg ser det ut til at de har master i noe annet en IT.
De er da virkelig dumme: Får en powerbuy, og har mulighteen til å virkelig profilere seg, og så driter de seg fulllstendig ut!!

Jeg synes at de ikke skal ha fem flate øre før powerbuyen er 110% iorden...og du skulle ha et plaster på såret for manglende profesjonalitet.

Jeg tittet litt på siden, og når de har så få produkter på lager, så lukter det svidd for meg!! inntil videre burde alle boikotte dette useriøse firmaet. Håper ikke at "TV2 hjelper deg" blir neste skritt!!

OM de ikke rydder opp så bør vi gjøre noe med dette: Gir Dem EN ukes frist før det virkelig skjer noe!!

OBS: Jeg har nå oppdatert 101 priser...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.05.2007 14.05.06 #53 av 61
Postet av: Kim René
Jeg bestilte ikke gjennom powerbuy'et på avforum, bare sånn at det er sagt. Nærmer oss fem uker siden jeg bestilte, powerbuyet var vel for to-tre uker siden. Har forresten ikke betalt noe heller. Manglet 500kr på kontoen når jeg bestilte og måtte da velge postoppkrav. Og takk gud for det!

Han var litt oppgitt i dag over at jeg ikke hadde fått noe TV, og sa han skulle ringe til de som kjører ut TVene for de hadde fått den. Han sa det veldig kjapt, så fikk ikke sagt noe før han la på. Han sa "ringer deg opp igjen om to sek". Hørte aldri noe. Så ringte opp igjen etter 1t og da var det inget svar. 1t etterpå var han opptatt i en telefon og 30min etterpå var han gått ut. Så er nesten en liten konspirasjon hele greien med både sentralborddamene og MasterIT :P

Men forventer ikke å få noe via MasterIT, så blir nok nettdata jeg bestiller fra.
42PV70, QLN 604mkII, 602mkII, 601mkII. Velodyne CHT-10. Pioneer LX-51.
Infocus SP4800 =/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.05.2007 17.16.04 #54 av 61
Postet av: monitor
Vet at du ikke bestillte via powerbuy. Mener at han som styrer med det ikke må overføre 5 flate øre før de viser litt mere seriøsitet. Jeg skygger unda dette firma pga. dine erfaringer og erfaringer jeg leser fra kjøpere via powerbuy.

Er det en spesiell grunn for at du velger å kjøpe fra Nettdata?; Det er flere der ute som har samme pris (oppdaterte denne modellen senest idag)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.05.2007 21.27.27 #55 av 61
Postet av: Kim René
Hei ja. Snakket med Lygren og fortalte om mine erfaringer når jeg så powerbuyet kom, bare for å gi en heads up liksom. Han sa at de ikke betalt noe som helst før absolutt alle hadde fått skjermene sine. Så det er jo bra.

I mine øyne er nettdata en butikk som man kan stole på og med god kundeservice. Fikk svar på en mail jeg sendte dem samme dag, og de virket veldig hyggelige. Selvfølgelig tynt å basere grunnlaget på, men har oppfatningen av at de fleste er fornøyd med nettdata. Kunne selvfølgelig sjekket andre butikker (og bør vel gjøre det), for syns nettdata er litt "dyr" på frakt. De tar 590,- mot det "vanlige" som ligger rundt 500,- om jeg ikke tar feil? Selvfølgelig, 90,- er småpenger, derfor jeg skrev dyr i hermetegn.

Men flott at du oppdaterer prisene, det gjør mitt liv mye enklere! :wink:
42PV70, QLN 604mkII, 602mkII, 601mkII. Velodyne CHT-10. Pioneer LX-51.
Infocus SP4800 =/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.05.2007 22.09.14 #56 av 61
Postet av: monitor
Bare hyggelig! Jeg er også opptatt av at forbrukere har et forum som dette.Jeg har sans for prissiden her på hjemmekino.no. Bare vi brukere er flinke til å oppjustere prisene. Jeg hadde mora av å være først ute med oppdateringen av Panasonic TH 42PV70, som nå selges under 12000, FØR alle andre prisguider. Faktisk så endret AVforum min link til hjemmekino sin prisside til sin egen "prisside"!! Det likte jeg ikke. Jeg har jo ikke vært inne på AV forum sin prisside i det hele tatt !!

Spurte du han i AVforum om deres PowerBuy var årsaken til at du ikke fikk din tv? det ville jo være betenkelig om de får sin tv frem for deg!!

På Netshop hadde de 20+ og 4 på fjernlageret. Jeg skal sjekke imorgen om det er mye igjen!

Good night!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.05.2007 22.25.49 #57 av 61
Postet av: orso
Avforum fjerner alle linker til hjemmekino som de oppdager. Det har skjedd med meg flere ganger. De ser på hjemmekino som en konkurrent. Hjemmekino derimot, sletter ikke linker til avforum.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.05.2007 22.43.35 #58 av 61
Postet av: monitor
Hva :twisted: :twisted:
Det er jo sensur og fullstendig ulovlig i Norge. Nei det var skuffende! Trodde de var seriøse!! da tviler jeg på om dette PowerBuy opplegget har 100% ren mel i posen..Hmmmm. over 600.000 på konto i to måneder, en marginal lavere pris på tross av store kvanta hmmmm. lurer på hvem som da tjener mest på hele opplegget? Forbrukere eller initiativtagere!

Nei dette likte jeg slett ikke. Sensur er noe av det verste jeg vet :!:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.05.2007 15.08.38 #59 av 61
Postet av: Kim René
Har merket at Lygren ikke er spesielt happy med at man legger ut noe som kan stride mot det de mener og gjør, men men...
42PV70, QLN 604mkII, 602mkII, 601mkII. Velodyne CHT-10. Pioneer LX-51.
Infocus SP4800 =/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.05.2007 17.27.18 #60 av 61
Postet av: monitor
Har startet en tråd om slikt lenger ned. Ønsker å fortsette med mine innlegg her. Diskusjonen rund AVForum kommer jeg til å fortsette med: Er helt sjokka. Har aldri sett makan! Tenk å leke gud og dommer for slikt pirk: Livstidsdom for snilisme!! Helt sinnsykt spør du meg!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar