Logo

Plasma fra utlandet...

Skriv et svar
23.11.2005 22.36.14 #1 av 35
Postet av: lpriis
Har lurt litt på å kjøpe plasma fra asia..Noen som har prøvd dette?Plasmaen jeg lurer er Pioneer PDP-43A5HD.Noen som vet noe om denne?
Har fått en pris på 1200 dollar inkl flyfrakt..ikke så ille de..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.11.2005 23.21.17 #2 av 35
Postet av: arntos
Risikabelt spør du meg, skjer det noe er det 10K kastet ut av vinduet.

hvor har du tenkt å kjøpe fra? Finnes mange svindlere i de østlige strøkenen av verden.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.11.2005 23.43.51 #3 av 35
Postet av: lpriis
Fra disse og dem betaler frakten ved kjøp av 3stk

http://blue.digitalshop.us/

Kjenner du til den modellen jeg har sett på?

her er forøvrig prislisten:

http://www.bluedigitals.com/plasma_manufacture.doc
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.11.2005 07.21.36 #4 av 35
Postet av: arntos
Skulle jeg bestillt derfra hadde jeg nok kjøpt TH-42PHD8 til 1200 USD.

Skjerbetaling på forskudd eller når du har mottatt varen da?
Gi gjerne tilbakemelding om du gjennomfører handelen. Men prisene er mistenkelig lave,
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.11.2005 08.22.05 #5 av 35
Postet av: Tannoy
Dette hadde jeg helt klart styrt unna!
Etter å ha backpacka en del i sør-øst Asia, tror jeg ikke Indonesia er stedet å handle fra når du sitter i Norge.
Her er det UTROLIG mye bogus å finne...
Prøv heller å finne noen i Singapore dersom du absolutt vil handle fra disse strøk...
Ellers tror jeg personlig heller ville ha satset på Sverige.
Sometimes I have morningwood in the late afternoon...
Sjekk gjerne ut min hjemmekino:
http://min.hjemmekino.no/Tannoy/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.11.2005 14.45.33 #6 av 35
Postet av: lpriis
Dette er priser som som distributører og selgere må gi..jeg bare oppga meg som selger og spurte om jeg fikk kjøpe en plasma til demo i butikken..hehe Denne Pioneer PDP-4350HD taklet visst både Pal og Ntsc.

Vi får se om jeg tørr..hehe
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.11.2005 17.03.51 #7 av 35
Postet av: Tannoy
"lpriis" skrev:Dette er priser som som distributører og selgere må gi..jeg bare oppga meg som selger og spurte om jeg fikk kjøpe en plasma til demo i butikken..hehe Denne Pioneer PDP-4350HD taklet visst både Pal og Ntsc.

Vi får se om jeg tørr..hehe


Styr unna...ta en tipp på referansene deres...ser ikke reellt ut...
Sometimes I have morningwood in the late afternoon...
Sjekk gjerne ut min hjemmekino:
http://min.hjemmekino.no/Tannoy/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2005 09.42.40 #8 av 35
Postet av: lpriis
Jaja..da var den bestilt..bare å krysse fingrene nå :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2005 10.56.41 #9 av 35
Postet av: arntos
Betalt også eller?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2005 11.27.14 #10 av 35
Postet av: boly
De må tydligvis ha flere lager med utstyr. Som man ser på bildene står det mer eller mindre tilfeldig plassert utstyr runt om kring, mens på noen er det orden og skikkelig merkete reoler.
La også merke til at det var forskjellige lagerhaller.

Hadde helt klart styrt unna dette, men ser du har bestilt.......

Håper du blir fornøyd.......

Et lite spørsmål på tampen, hvilken volt har dem i Indonesia?
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2005 11.49.53 #11 av 35
Postet av: Typhoon7
"boly" skrev:Et lite spørsmål på tampen, hvilken volt har dem i Indonesia?


220 Volt AC / 50HZ
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2005 12.43.06 #12 av 35
Postet av: luria
"boly" skrev:De må tydligvis ha flere lager med utstyr. Som man ser på bildene står det mer eller mindre tilfeldig plassert utstyr runt om kring, mens på noen er det orden og skikkelig merkete reoler.
La også merke til at det var forskjellige lagerhaller.

Hadde helt klart styrt unna dette, men ser du har bestilt.......

Håper du blir fornøyd.......

Et lite spørsmål på tampen, hvilken volt har dem i Indonesia?


Hva slags forretning er dette? Videresalg til butikker ? Hvorfor bestiller ikke importører/grossister rett fra produsent? Uansett knøttsmå lagere til å levere over hele verden.

Få lenker virker på denne siden, men "Customer Feedback" gir uttelling:

Michael Dotzek - Germany: dotzek.xxx@dotstxxx.de
Thanks for the business! I recieved my order include the discounts!

Roberto Armand - Italy: roberto_xxx@tiscali.it
Best seller! the plasma and projectors i have recieved in yesterday are brand new! after this i will getting you next some orders.

John Harry - United Kingdom: scottaxx@btnworld.co.uk
Good for improvement of our business , A+++

Ellena Chudnovsky - Paris, France: ellnxxx@wanadoo.fr
amazing products !


Pussig nok har våre europeiske venner også store problemer med å ordlegge seg på engelsk... Håper at ingen fler biter på denne. Ser at de også bare aksepterer wire transfer bank-bank. Da er pengene tapt, hadde de tatt visa/mastercard kunne kortselskapet ryddet opp. Håper uansett for lpriis sin del at jeg allikevel tar feil.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2005 13.08.52 #13 av 35
Postet av: Ken
Hva med garanti/bytte hvis noe skulle være galt? Jeg hadde aldri kjøpt en skjerm så langt borte. De få pengene du sparer vil du garantert tape hvis du skulle ha behov for service/garanti etc. "Spare seg til fant"-uttrykket kommer raskt opp i bakhodet - håper virkelig at handelen går igjennom hvis du også har betalt.

Hvis du ikke har betalt, så gjør som de andre her anbefaler, bruk et kortselskap slik at de kanskje kan hjelpe deg hvis du skulle bli utsatt for svindel. Det er uansett tydelig at du er villig til å utsette deg selv for et stort stress-moment som jeg tipper få vil gjøre etter deg. Selv kan jeg nok strekke meg til å handle fra Sverige, da det er mulig å komme seg dit uten for mye problemer. Kom gjerne med en oppdatering på handelen. Lykke til.
mvh
Ken

| Sony KLV-V40A10E | Xbox 360 Premium | IBM ThinkCentre 3Ghz | ATI Radeon X800 512MB DVI-D HDMI | PS 2 | Logitech Z-5500 | Kommer: Denon 3806, SVS PB10, SVS SBS-01 Surround |
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2005 16.15.58 #14 av 35
Postet av: Tannoy
"Ken" skrev:Hva med garanti/bytte hvis noe skulle være galt? Jeg hadde aldri kjøpt en skjerm så langt borte. De få pengene du sparer vil du garantert tape hvis du skulle ha behov for service/garanti etc. "Spare seg til fant"-uttrykket kommer raskt opp i bakhodet - håper virkelig at handelen går igjennom hvis du også har betalt.

Hvis du ikke har betalt, så gjør som de andre her anbefaler, bruk et kortselskap slik at de kanskje kan hjelpe deg hvis du skulle bli utsatt for svindel. Det er uansett tydelig at du er villig til å utsette deg selv for et stort stress-moment som jeg tipper få vil gjøre etter deg. Selv kan jeg nok strekke meg til å handle fra Sverige, da det er mulig å komme seg dit uten for mye problemer. Kom gjerne med en oppdatering på handelen. Lykke til.


De fleste store produsenter opererer med "International Warranty" så ut utgpkt skulle ikke dette by på noen problemer. Dessverre er det forskjell på teori og praksis...
Men i utgpkt... :roll:
Sometimes I have morningwood in the late afternoon...
Sjekk gjerne ut min hjemmekino:
http://min.hjemmekino.no/Tannoy/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2005 16.17.47 #15 av 35
Postet av: Tannoy
"luria" skrev:
"boly" skrev:De må tydligvis ha flere lager med utstyr. Som man ser på bildene står det mer eller mindre tilfeldig plassert utstyr runt om kring, mens på noen er det orden og skikkelig merkete reoler.
La også merke til at det var forskjellige lagerhaller.

Hadde helt klart styrt unna dette, men ser du har bestilt.......

Håper du blir fornøyd.......

Et lite spørsmål på tampen, hvilken volt har dem i Indonesia?


Hva slags forretning er dette? Videresalg til butikker ? Hvorfor bestiller ikke importører/grossister rett fra produsent? Uansett knøttsmå lagere til å levere over hele verden.

Få lenker virker på denne siden, men "Customer Feedback" gir uttelling:

Michael Dotzek - Germany: dotzek.xxx@dotstxxx.de
Thanks for the business! I recieved my order include the discounts!

Roberto Armand - Italy: roberto_xxx@tiscali.it
Best seller! the plasma and projectors i have recieved in yesterday are brand new! after this i will getting you next some orders.

John Harry - United Kingdom: scottaxx@btnworld.co.uk
Good for improvement of our business , A+++

Ellena Chudnovsky - Paris, France: ellnxxx@wanadoo.fr
amazing products !


Pussig nok har våre europeiske venner også store problemer med å ordlegge seg på engelsk... Håper at ingen fler biter på denne. Ser at de også bare aksepterer wire transfer bank-bank. Da er pengene tapt, hadde de tatt visa/mastercard kunne kortselskapet ryddet opp. Håper uansett for lpriis sin del at jeg allikevel tar feil.


Same same but different...veit du.... :D
Mye gode e-post adr her...
Sometimes I have morningwood in the late afternoon...
Sjekk gjerne ut min hjemmekino:
http://min.hjemmekino.no/Tannoy/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar