Rune
Nerd
E-post
Nettside
Zleepyme
Kunnskapsrik
E-post
Bra artikkel=) Synes selv ikke det er noen problem å se forskjell på 480 kontra 720p da ifra PC vel og merke;)
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Denne tråden bør ligge høyt oppe hele tiden, så slipper vi stadig å fortelle folk at de ikke trenger full HD på flatskjermer. Skremmende å se at mange har allerede blitt overbevist om at full HD er det som gjelder. Verden vil bedras.
Testen er nok neppe veldig profesjonelt utført, men det finnes andre mer seriøse tester som bekrefter det samme.
Tommy(Actionchicken)
Moderator med egen hjemmekino
E-post
Nettside
Det er andre faktorer en oppløsning som spiller større rolle, som kontrast, sortnivå, fargegjengivelse og bildebehandling. Men ett brytningspunkt på skjermstørrelse vil jeg si at Full-HD spiller en større rolle, tenker da spesielt på prosjektorer; men det førstnevnte ovenfor ville jeg satt i første rekke.
Synd at folket er så overbevist om at Full-HD er ett "must" og HD-Ready omtrent ligger fortiden til. Det er våres jobb og "konvertere" folket
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV
"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)