Logo

Prisras på TV'er?

Skriv et svar
16.08.2007 09.01.02 #1 av 3
Postet av: FCW
Er altså kun noen få tastetrykk unna å kjøpe meg en flat TV.....

Kom til å tenke på at bakkenettet åpner snart og at de store TVpusherne kanskje vil benytte dette til å selge maksimalt med nye TV'er.
Har forøvrig hørt at høsten uansett er en gunstig tid å kjøpe Tv'er på.

1000 kroners spørsmålet er da derfor om det er lurt å vente litt med kjøpet, eller om det er bare å smelle til nå?

Noen som har fininnstillt spåkula (full HD :D ) og kan "se" om det vil være noe prisras på Tv'er nå utover høsten?

FC
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.08.2007 09.54.28 #2 av 3
Postet av: Msport
Eneste jeg stiller spørsmålet ved er hvorfor du skal ha full-hd?

Prisene vil alltid synke. Etter høsten nå, kommer januar salget - prisene vil synke. Etter januar salget kommer "feriepenge"-salget og prisene vil synke. Spørsmålet er bare hvor lenge en vil vente? Eller er det bare å hoppe på? Jeg sier hopp på.

Bare husk at hvis du skal ha noen bruk for full-hd på en 42" og 50" skal du ikke sitte noe særlig over 2 meter unna før du ikke har noen annen nytte enn det eventuelle psykiske. Skulle du ha kjøpt projektor med 100" lerret - ja, kjør full-hd ville jeg sagt da. 40-50" tv? Niks...
16.08.2007 10.37.59 #3 av 3
Postet av: FCW
Prisene vil alltid synke. Etter høsten nå, kommer januar salget - prisene vil synke. Etter januar salget kommer "feriepenge"-salget og prisene vil synke. Spørsmålet er bare hvor lenge en vil vente? Eller er det bare å hoppe på? Jeg sier hopp på.

Jo du har jo et poeng der, sånn vil det jo alltid være uansett.
Men er det noe som svir i sjela mi så er det å kjøpe en ting, for så å se samme tingen, eller kanskje en bedre ting, til langt lavere pris enn jeg betalte....Men det er jo meg da :cry:

Støtter deg forøvrig i full-HD poenget....tenkte bare at noen kanskje hadde ei [u]spåkule [/u] i full HD (en spøk altså :P )
Skriv et svar