Logo

Hvordan få lg lz55 til å samarbeide med Lyse iptv boks?

Skriv et svar
24.05.2006 02.54.14 #1 av 5
Postet av: Siggi
Er det neon som vet hvordan jeg kan få min splitter nye lcd (LG lz55 32") til å samarbeide med Lyses iptv tuner (Kreatel 1710)?

Har koblet til via rgb, og alt funker fint, utenom tekst på filmer fra betaltv der teksten ikke er en del av selve programet. (Eks Canal pluss)

Tven viser teksten langt opp på skjermen slik at den er i veien for selve filmen.

Min tidligere digital parabol hadde mulighet for å flytte teksten, det har ikke Lyse boksen, og i tillegg mener jeg det må ha noe med tven å gjøre siden min gamle 32" crt ikke har dette problemet med Lyse boksen.

Håper noen kan hjelpe!!

Siggi
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.05.2006 18.21.41 #2 av 5
Postet av: Rune
Det høres jo veldig merkelig ut om at teksten skal komme på en annen plass hvis den legges på av TV boksen. Det høres jo nesten umulig ut. Er du 100% sikker på at du har rett tekst på gammel TV?.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
26.05.2006 01.07.20 #3 av 5
Ja, 100% sikker
Det jeg nå har funnet ut er at hvis jeg slår av tekst på lyseboksen og tar den samme teksten fra txt via tv så står den der den skal.
26.05.2006 03.07.56 #4 av 5
Postet av: geirtore31
Hei! Er du fornøyd med denne tv? Har tenkt og kjøpe samme.
Håper det ordner seg med resten!
Mvh.
GT.
01.06.2006 22.23.03 #5 av 5
Jeg er veldig fornøyd ja. Eneste minuset er at den kan bli litt mørk på mørke partier i filmer. God på sport, xbox, dvd. Hvordan den er på tv via antenne vet jeg ikke.

Greit kjøp synes jeg, men jeg har jo bare hatt denne :D
Skriv et svar