nutts
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Hei
Kan noen hjelpe meg å komme på noen tittler med skikkelig trøkk i bassen, gjerne så dypt som overhodet mulig. Har en sub her, som jeg tenkte kunne få kjørt seg skikkelig.
kakehode
Aktiv
E-post
Nettside
Joba, mange lydspor som kan presse en subwoofer til smertegrensen. Sjekk f.eks. Podrace-sekvensen i Star Wars Episode !, Huletroll-scenen fra Ringenes Herre og alle de andre klassiske demoscenene. Men skal du virkelig blåse ut ørevoksen og se hva subwooferen klarer å trøkke ut av bass, kjøper du den engelske sone2-utgaven av Underworld!!! (selges på
http://www.play.com.
Her er det reell fare for at du sprenger subwooferen din, men hva heftig filmbass angår, er den virkelig et onaniobjekt for de mest basskåte!
H/K AVR5500,H/K DVD25,H/K PA2000, Proson R69SA,Proson R63SA,Proson R52SAMKII,Audiovector C-sub, Proson Hifi Super Cable,Nordost Flatline Gold,Nordost Optix,Nordost Solar Wind RCA,Nordost Pulsar Points,AudioMagic Xenta4,XBOX,Projektor og HTPC på vei
nutts
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Tusen takk for kjapt svar
Podracer er nå på veg inn i DVD spillern, å subben er dempet til 1\2 styrke.
Nå skal YST'n få kjørt seg
Dette blir morro
Jan A M
Meget Kunnskapsrik
E-post
Resident Evil. (DTS på denne og)
[url=http://min.hjemmekino.no/JanAM/][b][color=black][u]Min Hjemmekino[/u][/color][/b][/url]
Jesus
Hjemmekinosjef
E-post
atter en konge når ringen kastes, pusher helt på slutten av filmen.
Runel
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
Her kommer noen gode demo på BASS!
http://www.svsubwoofers.com/faq.htm#moviedemos På scene 26 i Matrix reloaded, høres du som min SW1500 går i oppløsning
Ellers er scene 4
i master and comander(skytescene) meget bra,saftige drønn
Tidevannsbølgen over New York+tornadoscenen i the day after tomorrow er en favoritt når jeg kjører demo på annlegget
kjelle
Bilstereoekspert
E-post
underworld og ringenes herre to tårn...da de sprenger helms deep
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
mariusm
Kunnskapsrik
E-post
ringenes herre og master and commander
Mvh
Marius
Bombadil
Hjemmekinosjef
E-post
Star wars episode 6
Når Jabba the hut blir drept og skipet hans eksploderer. det er en scene som jeg syntes virkelig gir trøkk i bassen.
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
Hva med "
We Were Soldiers" med Mel Gibson, når kamp senene begynner, trøkket det helt enormt innimellom fra sub en min..
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Diablito
Aktiv
E-post
Snøskredscenen i XXX presser vel enhver sub til grensen...
Granberg
Kunnskapsrik
E-post
"The Hulk" har bra trykk i bassen. Ikke bare et par ganger i filmen men stortsett hele tiden
Rune
Nerd
E-post
Nettside
"Diablito" skrev:Snøskredscenen i XXX presser vel enhver sub til grensen...
Enig. 86.05 ut i filmen hvis jeg husker korrekt.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Alas
Hjemmekinosjef
E-post
Matrix Revolutions, når Neo er i maksinbyen og snakker med "sjefsmaskinen", det maskinen sier er sinnsykt dypt, husker det fra kino, det bare dirret, anlegget mitt mangler noen Hz fra å kunne gjengi det altså.