t-man
Aktiv
E-post
Skal nå gå til innkjøp av 42" plasma tv. Jeg har siklet på panasonic pv 600, men har registrert at pioneer har et mye stiligere design (Som passer bedre inn i mitt hjem). Har tenkt å legge maks 25000 i tv. Noen råd, innspill, anbefalinger etc.? Hjelp mottas med stor takk....
Fender
Aktiv
E-post
Jeg har selv hatt PV600 i ca. 2 mnd, og er veldig godt fornøyd. Veldig bra bilde og lyd. Jeg har hørt/lest en del om at Pioneer sliter en del med innbrenning, noe jeg ikke har sett antydning til på min PV600.
Pioneeren
Aktiv
E-post
På tide at Panasonic folket slutter med maset sitt om den innbrenning har hatt 436 i et år har aldri sett noe ,har heller ikke hørt noen som har det problemet.
Bytta ut 436 med 507 nå, kunne aldri tenkt meg å kjøpe en Panasonic synes Pioneer ser bedre ut.
427 har perfekt bilde og er pen å se på det er mitt tips
Fender
Aktiv
E-post
Jeg har ikke hatt Pioneer selv og har derfor ingen erfaringer med disse, men jeg har jo lest mye i forskjellige forum på nettet at innbrenning har vært et stort problem på disse skjermene. (Og da er det jo litt underlig hvis det overhodet ikke er noe hold i det). At du synes Pioneer ser bedre ut, blir jo din personlige mening. Jeg synes f. eks. at alt det sorte blanke på disse blir for mye speil, men det blir jo min personlige mening
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Jeg har ikke sett Pioneer 427 og Panasonic PV600 opp i mot hverandre, så jeg skal ikke uttale meg om hvem er best. I denne testen kommer PV600 faktisk best ut av de to, men jeg tar det med en klype salt.
http://home.no.net/trbergli/sonysupertest.pdf
På denne siden finnes du også tester av begge to, men ikke en direkte sammenligning.
http://www.plasmatvbuyingguide.com/plas ... views.html
Enig at Pioneer har det beste designet. På den nye Pioneer serien, 427/507, er nok innbrenningsproblemet løst. På forrige generasjon var dette et problem. Det innrømmer Pioneer selv nå som den ikke selges mer.
joneh
Aktiv
E-post
er px600 og pv600 den samme tv'n? panasonicen i denne testen er jo dyrere enn pioneer
norge er vel et bra panasonic land..
har selv hatt pdp427xa i et par uker nå, og jeg er kjempe fornøyd med min tv.. men det tror jeg du blir uansett om du velger pv600 eller pioneeren.. Grunnen til at jeg gikk for pioneeren var designet..
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
PX60/PX600 er samme som PV60/PV600, bortsett fra at de har digital tuner i tillegg. Modellene selges ikke i Norge fordi man ikke får bruk for den digitale tuneren (MPEG2).
Enig at uansett hvem du velger an PV600 og 427, får du knall TV.