henke35
Aktiv
E-post
Denne er oppgitt til 1024 x 1024, men jeg har forstått det slik at jukser litt ved at den sender den ene linjen to ganger, slik at en reelt sett snakker om 1024 x 512. Er dette riktig, og snakker vi da om en ekte HDTV?
Er det noen som kan bekrefte evt avkrefte at denne tven ikke har bedre enn 4 siders tekstTV-minne??
Hiver på et spørsmål til; Noen som vet om Nrk og TV2 vil sende HDTV når det digitale bakkenettet kommer?
Rune
Nerd
E-post
Nettside
orso
Meget Kunnskapsrik
E-post
Jeg snakket med en selger på Bonus Expert for noen uker siden. Butikken ligger i gågaten i Bergen. Han fortalte meg at de jevnlig hadde folk fra TV2 innom som prøvde dette med HD. TV2 folkene hadde fortalt selgeren at de skulle begynne med HD-sendinger når det digitale bakkenettverket ble lagt ut. Dette var i alle fall det jeg ble fortalt.
Den Hitachien plasmaen synes jeg forøvrig så utrolig bra ut. Vesentlig bedre enn panasonic og pioneer sine. Tror ikke du gjør et dårlig kjøp her, selv om den ikke skulle være 100% HD-ready. Du bør vurdere den opp imot LG sine modell. Har ikke sett den, men det virker ut som disse er de beste plasmaene (billedmessig) på markedet nå.