Logo

DVD oppskalering på Playstation 3

Skriv et svar
25.08.2009 22.11.59 #1 av 2
Postet av: JohnMartin
Hei.
Som topic tilsier, så er jeg litt nysgjerrig på oppskaleringen på DVD'er ved bruk av PS3.
Bruker idag PC'n som avspiller for det meste, men har tenkt å kjøpe en PS3. Siden jeg også vil ha blu-ray spiller.
Har surfet fra side til side for å prøve å finne noe fornuftig om saken, men har ikke vært noe suksess.

Leste en artikkel om det, men den omhandlet software version 1.7. Så den er jo mildt sagt ut datert.

Er det noen som kan fortelle meg hvordan DVD'er blir på en PS3 idag. Er kanskje gjort mange oppdateringer og fikser etter versjon 1.7?

-
John Martin
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.08.2009 13.35.05 #2 av 2
Postet av: Torja
Det generelle svaret er at hvis du ønsker en ren Blu-ray spiller er det andre på markedet som gjør en bedre jobb både med DVD samlingen din og med Blu-ray. Skal du derimot ha en spill maskin med mulighet for Blu-ray avspilling kommer du langt med PS3. Fungerer utmerket både til DVD avspilling og BD.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar