Logo

Brukertester - Få litt liv i denne forumdelen

Skriv et svar
12.12.2006 20.08.13 #1 av 4
Postet av: Typhoon7
Mange er opptatt av erfaringer på ulike produkter. Hva er vel da bedre enn om vi alle la ut våre egne tester av produkter?

Vet ikke hvorfor denne delen av forumet er så lite brukt, men føler vi bør få opp aktivitetsnivået her. Det gjelder vel oss alle. Folk kjøper jo stadig noe nytt, så mulighetene for brukertester bør jo absolutt være til stede.

Alle kan legge ut brukertester. Ingen er for dumme. Om man er Nybegynner eller Hjemmekinoekspert, trenger ingen å være redde for hva andre måtte mene om testene. Det viktigste er å kunne lese andres erfaringer med et produkt.

Innholdet er valgfritt, men jeg mener det bør inneholde en oversikt over utstyr som testproduktet er testet sammen med.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2006 21.01.04 #2 av 4
Postet av: kjelle
god ide.skal legge ut test av klipsch F3 i de nermeste dagene.sikkert et høyaktuellt valg av mange brukere i prisklassen under 20k
Onkyo807,Pioneer bdb 51FD,LG 60PS8000,Klipsch Synergy F3,C3,B3,S3 surroundhøyttalere ,XTZ 10" * 2 ,PS3,XBOX360,Monster Kabler.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2006 22.41.32 #3 av 4
Postet av: Rune
Godt initaiv. Jeg sitter her og innstallerer software på den nye serveren til hjemmekino.no. Da vil mange av begrensningene som siden har forsvinne grunnet jeg ikke lenger har 100 mb til rådighet, men 60 Gb.

Regner med å kunne lage mye ny funksjonalitet også på dette området.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2006 22.47.17 #4 av 4
Postet av: arntos
"Rune" skrev:Godt initaiv. Jeg sitter her og innstallerer software på den nye serveren til hjemmekino.no. Da vil mange av begrensningene som siden har forsvinne grunnet jeg ikke lenger har 100 mb til rådighet, men 60 Gb.

Regner med å kunne lage mye ny funksjonalitet også på dette området.


Regner med ting vil bli litt enklere da ja...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar