Logo

Xbox 360 Elite

Skriv et svar
22.07.2007 16.22.58 #1 av 10
Her kan vi se litt på den nye versionen av 360.
Forskjellen er hovedsakelig at den har hdmi og 120 GB HDD. Kan også nevne at dvd-romén er byttet ut med en stillere en, den skal visst være kjøligere også grunnet alle problemene som har vært med varmeutviklingen.

Skal være til salgs fra 24 august og koste rundt 4000-5000 kroner. Skal du oppgradere til Elite fra den "gamle" modellen? Vi kan vel kansje forvente ett priskutt på Core og Preminum etterhvert også.

Har dere noen nyheter, spørsmål eller lignende rundt maskinen så er det bare å skrive her:
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.07.2007 16.45.25 #2 av 10
Postet av: Berit
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.07.2007 00.24.34 #3 av 10
Mpx selger denne for 4500Kr.

http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?R ... plid=82286
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.08.2007 22.28.43 #4 av 10
Postet av: Rune
Da var denne handlet inn. Endelig en spilloppgradering i hjemmekinoen. Handlet inn et par bilspill og 2 stk wireless wheel for bilspilling. Gøy!!!
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.08.2007 22.30.53 #5 av 10
Har du prøvd en av de tidligere versionene av 360 og sammenlignet?
Håper på en liten førsteinntrykk´s omtale, hehe :wink:
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.08.2007 22.44.52 #6 av 10
Postet av: Rune
Jeg har ikke prøvd den vanlige under sammenlignbare forhold slik at jeg kan ikke utale meg om forskjellene. Personlig syns jeg den var lekker i sort. Syns heller ikke den bråker alt for mye. (selv om den er langt fra lydløs)

Ikke noe problem når man har lyd på iallfall.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.08.2007 00.45.07 #7 av 10
Postet av: kWern
EB Games lar deg bytte inn din gamle Premium og 5 spill, for Elite og 99kr... Slettes ikke verst: http://www.ebgames.no/elite.asp.

Et par ting som gjør at jeg venter med dette, er at den hvite utgaven i Core og Premiumversjon kommer med HDMI også, og Falcon brikkesettet med 65nm teknologi og mindre varmeutvikling også er rett rundt hjørne. Dagens Elite er uansett ikke dårlig, og har bl.a. et litt stillere DVD-drev og en rimelig heftig ekstra kjøleribbe ifht den som kom ved lansering for snart to år siden (som jeg har).

Foreløpig er det ikke mulig å få noe bedre enn Dolby Digital og DTS over HDMI (men med maks bitrate, så fortsatt bedre enn DVD), men mulig høstoppdateringen løser dette, slik at man i alle fall får LPCM ukomprimert ut. Dersom du ikke bruker 360 med HD-DVD har denne infoen null betydning, da spill kun bruker DD 5.1.

Husk å kjøpe Bioshock i samme slengen, da Rune! (Gears of War, Halo3 og Forza2 er også kremspill). Kjøpte Bioshock idag, og har, vel, holdt på til nå ....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.08.2007 07.46.55 #8 av 10
Postet av: Rune
Jeg kjøpte Forza2 og jeg syns det virker meget bra.

Har lest omtale av Bioshock og det virket også kult. Gears of War også. Antar flere spill blir handlet inne etterhver som høsten lir på. Jeg skal innrømme at jeg ikke har brukt min gamle xbox mer enn ca 20 timer de siste 5 årene slik jeg er litt spent på hvor mye jeg kommer til å bruke den.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.08.2007 12.45.44 #9 av 10
På Elkjøp:

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.e ... EOOFwcHzyT
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.08.2007 17.37.49 #10 av 10
Postet av: Torja
Ingen tvil om at dette er en førsteklasses maskin til prisen. Dere som har elite, hvordan er multimedia biten?
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar