Logo

Vil dette fungere?

Skriv et svar
26.06.2007 12.46.09 #1 av 3
Postet av: Killdale
Hei, jeg er en person som er ganske så grønn på dette her, men har tenkt meg å kjøpe projektor + lydanlegg.

Jeg har en del spørsmål som jeg håper noen kan besvare.(Mulig denne posten er i feil kategori?)

Hadde tenkt å kjøpe dette:
Projektor: Hitachi PJ-TX300
Lerret: Grandview CYBER "master" 16:9 92" (203cm)

Dette er vel greit nok men når det kommer til lydanlegg og DVD- spiller vet jeg ikke helt. Har sett litt på Samsung HT-XQ100, syns dette er stilig, enkelt og en fin pris til meg MEN!

Jeg har Nintendo Wii og lurer på om det går an å plugge lyden fra wii inn i reciveren i Samsung HT-XQ100 og eventuelt hvordan kabel jeg må ha da. Component?

Hvordan få koblet Samsung anlegget til PC så jeg får lyd derfra også? Hvis det i det hele tatt er mulig.

Må jeg ha en egen reciver for dette eller fungerer den i Samsung HT-XQ100?

På forhånd tusen takk for svar :)

Mvh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.06.2007 13.47.31 #2 av 3
Postet av: arntos
På HT-XQ100 har du 1 analog inngang og 1 optisk inngang. Da er det mulig å kjøre analogt fra WI og optisk fra PC. Component som du nevnet overfører kun bilde.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.06.2007 19.17.22 #3 av 3
Postet av: Killdale
Tusen takk for svar. Kom også på at jeg gjerne skulle koble til en vanlig(ganske gammel) parabol tuner.

Men hvilke kabler trenger jeg i alt? Og må jeg ha spesielt lydkort til PC en, har i så fall ikke det.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar